♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Har vært hos jordmor...hadde 2 cm åpning og var moden og god sa hun!! Nå blør jeg, har kjempe vonde mensensmerter....varer dette lenge? Noen som vet?
JenteOgGutterMamma! Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Oiii, så spennende!!! Bor du langt fra sykehus??? Kan jo gå fort etter stripping, så har du et stykke til sykehus, så er nok lurt å reise når du er sikker på st det er fødsel på gang! Masse lykke til! :-)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 whaaat...tror du noe er på gang? Er det ikke bare litt ømt etter hun røsket tror du? Nå ble jeg stressa her...wæææ...Nei,tror ikke han kommer på et par dager...hun sa at han kom nok om ikke alt for lenge (hva nå enn det betyr)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2009 dytter litt på denne jeg....har ennå vonde mensensmerter, men ikke regemessig...er det normalt etter stripping???
Lykke X 4 Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Ikke ha for store forhåpninger. Opplevde akkurat det samme, og var moden med 3-4 cm da jeg ble strippet for 10 dager siden....går her enda og begynner å bli temmelig frustrert. Termin om to dager. Lykke til videre!
Kjærlighet <3 Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Det er vanlig med mensmurring etter stripping, blod og slim også :-) Sist gang jeg gikk gravid ble jeg strippet en fredag, gikk med murringer og tak god stund den dagen. Holdt meg i aktivitet (gikk). Det dabbet av på kvelden, men kl 0400 startet det opp igjen og jenta kom lørdag formiddag :-) Så det KAN føre til fødsel.. :-) Masse lykke til!
Lykke X 4 Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Det kan det Da jeg ble strippet med førstemann kom han etter to dager. Men denne luringen her har ikke tatt oppsigelsen fra hybelen alvorlig enda
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2009 hehe!! Ja da får jeg vel bare vente å se tenker jeg! Akkurat nå kjennes det ut som han har tenkt å komme snart...men forsvinner vel snart disse smertene da! Godt noen som har erfaring her inne...blei hel stressa jeg!! :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Hehe... er nok veldig forskjellig ja. Min nummer to kom ikke etter stripping. .. Men lurer litt på om hun som strippet da var litt for forsiktig.... Var hvertfall mer ubehagelig å bli strippet sist gang , den gangen som førte til fødsel. Men selv jordmoren som strippet meg sist sier jo at en ikke kan vite om det faktisk var pga strippingen fødselen startet eller om den ville startet likevel.. Nei,de kommer vel når de føler for det disse små ;-)
Lykke X 4 Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Skal til jordmor i morgen og kommer til å trygle henne om å strippe igjen....
♥tosmåtroll♥ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2009 huff...vet ikke om jeg vil gjøre det igjen...var skikkelig ubehagelig....og viss det ikke har noen garanti på virkning...sitter her med kynnere og maserier omhverandre...ikke noe særlig liksom! Krysser di fingrer og tær som kan krysses (vanskelig å krysse hovne syltelabber)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 jeg ble strippet på tirsdag.. har enda ikke skjedd noe. er så lei jeg. er 10 dager over termin. men slimproppen gikk i dagtidlig. kanskje det skjer noe snart?! *håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå