Gå til innhold

Soving har blitt et problem hjemme hos oss...trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har nettopp blitt 1 år! Før vi reiste på ferie i sammen sov hun natta gjennom etter nattavenning som var veldig slitsomt og lang tid. Nå er vi tilbake og jeg har begynnt å jobbe igjen - hun våkner igjen 2 ganger hver natt og er i tillegg veldig tidlig våken. Hun får selvsagt ikke mat lenger på natta. Sover rilig til 12-01 tida, våkner skriker- sover igjen etter litt og våkner igjen i 4 tida. Vil ikke gi seg skriker og står i senga. Roer seg ikke med det første....det kan ta tid spes. når en ikke ta hun ut av senga. Siden jeg må på jobb har jeg ikke energi til det. Har begynnt å ta hun over til soveromet vårt - legger hun mellom oss og da sover hun nokså fort igjen. Det er selvsagt helt feil det. Vil jo ikke ha det sånn men er rett og slett for sliten til å n"attavenne" når jeg går på jobb. Mannen min sover som en stein uansett. Er helt desperat her. Har kontaktet fastlege alt men hun er selfølgelig på ferie. Jeg trenger søvn alle gjør vi det... noen tips- føler jg har prøvt det meste. kan jo ikke gi hun noe å sove på? det er jo for galt.... har mistanke om at det er kiss syndromet som fortsatt gjør livet vanskelig for oss. har osteopat time om 2 uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...