☆blackpearl Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Har to spørsmål: Gravid? Frieri? Jeg 151088 - Han 070984 Du kan gjerne trekke fortid, nåtid og fremtid på meg... Kan legge kort på deg tilbake jeg også.. klem
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Har fult opp,så jeg kan ikke love at jeg kan spå deg idag eller imora..Men kan se hva jeg får gjørt...Jeg driver å bygger hjemmeside med Tarot..Der folk kan komme innom å bli spådd,hvis dem vil...Eller bare slå av en prat,chatterom osv,veldig fin hvis dem lurer på noe etter at jeg har spådd dem,direkte spørsmål liksom....Bare stikk innom hvis du vil,alltid koslig å bli kjent med nye folk..... Ha en flott helg... Klem
☆blackpearl Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2009 Det høres spennende ut! Pusler med tarot- og englekortene mine sånn innimellom jeg også...
Skyfrihimmel Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Adresse til denne siden? Høres spennede ut:)
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Her kan mann bli spådd,stille spørsmål,skravle.vi kommer til å arangerer kurs,men også brevkurs..Spå kafee ,kom gjerne innom å se...Velkommen http://spaakafen.page.tl/Home.htm
Skyfrihimmel Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Bare jeg som ikke finner fram på siden eller er den ikke helt ferdig enda?? Eller må du bli spådd får å få tilgang? Kjempe kjekt med en sånn side:) Ser du hva som skjuler seg i magen min? 300482?(såg du hva treffsikker på kjønn;)) Er så spent:)
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Heisann... Siden er ferdig ja..ta denne adressen å kopiere inn på nettlesern,altså vinduet der oppe så kommer du direkte inn.... lettre å spå deg hvis jeg får barnefarens dato.... Kom gjerne innom igjen,driver å lager forum slik at vi kan snakke sammen,stille direkte spårsmål.osv...Hvis mann f eks lurer på hva et kort betyr sp på seg osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå