Gå til innhold

Kjære søte tussimor... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to spørsmål:

Gravid? Frieri?

Jeg 151088 - Han 070984

Du kan gjerne trekke fortid, nåtid og fremtid på meg... Kan legge kort på deg tilbake jeg også.. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fult opp,så jeg kan ikke love at jeg kan spå deg idag eller imora..Men kan se hva jeg får gjørt...Jeg driver å bygger hjemmeside med Tarot..Der folk kan komme innom å bli spådd,hvis dem vil...Eller bare slå av en prat,chatterom osv,veldig fin hvis dem lurer på noe etter at jeg har spådd dem,direkte spørsmål liksom....Bare stikk innom hvis du vil,alltid koslig å bli kjent med nye folk.....

Ha en flott helg...

Klem

Skrevet

Det høres spennende ut! Pusler med tarot- og englekortene mine sånn innimellom jeg også... :)

Skrevet

Adresse til denne siden? Høres spennede ut:)

Skrevet

Bare jeg som ikke finner fram på siden eller er den ikke helt ferdig enda?? Eller må du bli spådd får å få tilgang?

Kjempe kjekt med en sånn side:)

Ser du hva som skjuler seg i magen min? 300482?(såg du hva treffsikker på kjønn;))

Er så spent:)

Skrevet

Heisann...

Siden er ferdig ja..ta denne adressen å kopiere inn på nettlesern,altså vinduet der oppe så kommer du direkte inn....

lettre å spå deg hvis jeg får barnefarens dato....

Kom gjerne innom igjen,driver å lager forum slik at vi kan snakke sammen,stille direkte spårsmål.osv...Hvis mann f eks lurer på hva et kort betyr sp på seg osv....

Skrevet

Hans dato er 140176..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...