Tbabe Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Har 2 1/2 uke igjen til termin, og tenker å begynne å forberede meg litt, som f.eks ved å pakke - eller gjøre klar en "pakkeliste" over hva jeg trenger ha med til sykehuset. Noen som har en "pakkeliste" , og tips til hva jeg trenger ? Skal føde på Ullevål - og håper formen gjør at vi blir overført "hotellet"
Løven83 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har pakket kosedressen min, undertøy, sokker, toalettsaker. Pose til skittentøy, (men det får vi nok på sykehuset da:) ), Klær til den lille, fotoapparat, også sitter jeg og føler det er noe jeg glemmer....
Shiny84 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 TRUSER stygge sådann he, he, du kommer til å blø kraftig joggedress føner (greit å tørke seg med nedentil, ettersom håndklær = auu) Amme inlegg har de ikke på sykehuset hvis du skulle trenge det. evt litt mat/drikke til fødselen.. Hente sett til baby ellers det du trenger av toalett saker, tannbørste osv
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Min liste er ikke så veldig avansert. Pakket alt for mye første gang jeg fødte. He he:) Et par skift med klær til meg selv (gravidklær, man passer som regel ikke inn i vanlige klær med en gang etter fødsel) Undertøy som innebærer store og behagelige truser + ammbher Toalettsaker Ammeinnlegg Noen ekstrabind (til hjemreise f.eks. om man ikke orker de store bleiene da) Et skift til mannen i tilfelle han blir veldig svett under fødsel Et skift til babyen til å reise hjem i Kamera, mobil osv Helsekort er selvfølgelig med. Man kan om man vil ha med: lesestoff i tilfelle fødsel trekker ut litt mat og drikke til ekstra energi under fødsel (men på vårt sykehus får vi mat om vi trenger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå