mamma til <3to<3 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Er i uke37, og de tre siste morgenene/formiddagene har jeg ikke klart å gjøre noen ting. Må legge meg ned, ellers får jeg en sterk følelse av å besvime. Jeg er helt gåen....Puster og peser og begynner faktisk å bli litt bekymret. Jeg skjønner jo at lungekapasiteten er mindre nå, men er det normalt å føle at en skal besvime? Det hjelper seg litt utover dagen, men jeg sitter som regel bare i en stol eller ligger på sofaen. Litt av en ferie må jeg si....Har mann hjemme heldigvis, men stakkars lille tulla mi skjønner ikke helt hvorfor ikke mamma kan leke.... Er det noen som har det på samme viset?
skorpionfruen Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Så merkelig at du sier dette for det har jeg også opplevd de siste tre dagene. Greier ikke gjøre noen ting uten at jeg ser stjerner, får nedpress føler at jeg skal gå i bakken. Er bare i uke 33+5 så det er i tidligste laget. Ellers har jeg kunnet styre noen timer for dag liksom.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Slik har jeg det også. Klarer ikke de store anstrengelsene før jeg må sette meg ned. Begynner å svette og føler at jeg skal gå rett i bakken. Hadde det slik før fødsel forrige gang også husker jeg. Så for min del håper jeg at noe er på gang. Jeg er 39 uker i morgen.
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 jeg blir også veldi fort svimmel å føler at d svartner til av og til! må bare sette meg ned eller legge meg på sofan! føler meg ganske daff om dagene nå! orker ikke å jør noen ting! bli jo sliten av å gå på do å dusje osv også!! så får ikke jort så mye husarbeid eller! er 38 uker idag! var til jordmor idag å sa jeg hadde veldi vondt i bekkene å ryggen! men det var normalt sa hun! jeg spurt om hun kunne sjekke om jeg var moden, men det var ikke noe vits enda! skal tilbake neste uke! så håper ting kan skje!! blir jo sliten av å bare ligge å kope også! vondt får jeg av å ligge hele tiden! itj nå som e godt lenger:p så jeg gleder meg til å bli ferdi å til vi får lillegull i armene;) kjenner masse liv da og alt er bra me lille beibisn:)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Høres ut som om dere har lavt blodtrykk jenter! Eller jernmangel, det kan også gi slike plager. Ring JM og få det sjekket, det tar 5 minutter :-)
Juni1180 Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Så lenge blodtrykket deres er greit er dette helt vanlig. Det kan også være jernmangel men det sjekkes jo på hver kontroll.. Ihvertfall med meg:) Grunnen til at man blir svimmel, kvalm og holder på å svime av er som regel pga at bebisen ligger og trykker på hovedpulsåren deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå