Gå til innhold

har dere begynt innkjøpene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har begynt med noen småting av praktiske årsaker, men ikke noe mye. Vi skal ikke vite kjønnet så da får vi vente litt med shoppingen også:) Får ta litt etterhvert så det ikke blir så lenge å vente. Men det må være utrolig trist om noe skulle skje åsså har man et rom fult av babysaker. Men det må man ikke tenke. Skal vertfall ha alt klart i god tid.Man vet jo ikke når den lille kommer:)Hva med dere andre?:)

Har ennå ikke kjøpt noen ting annet en litt småting for morro skyld.. :)

Men jeg har fått en del allerede da. Fått tre bæreposer med babytøy fra min søster, fått seng og muligheten til å arve vogn og bilsete så da er det jo egentlig ikke så mye igjen... ;)

Men kjenner jeg har lyst til å kjøpe inn litt mer nå snart..

Er foresten 23+3

Hei jenter:)

Jeg har kjøpt dyner til seng, vugge og vogn, bittelitt klær og sengklær. Har fått vugge og seng som min lillebror har brukt. voksipose og bæresele fikk jeg av en tante. de to kommende bestemødrene skal kjøpe ny emmaljunga vogn til oss. Så vi er veldig heldige og godt i gang:) Resten kjøper vi neste uke da vi skal ha en uke ferie i Bergen :) Tror jeg skal lage til barnerommet etter det, for har fri 4 uker, Vet aldri hvordan formen blir :) Er i dag 24 uker på vei :)

jeg har vell handlet en god del, hele barne rommet er ferdig, det eneste som mangler er stellebord, vogn og bilstol, resten har jeg :-) har handlet alt for mye klær iallefall, mangler jo bleier å sånn men det kjøper jeg ikke før noen dager før ungen kommer :- ) mangler vell noen små ting også som jeg tenker jeg må ha

Annonse

Er i uke 24 å har kjøpt alt :o:P

Meeeen, grunnen til det var at vi skule bruke feriepenger til babyutstyr, derfor ble det så tidlig handla inn... Vi er så gira på den nye prinsen/prinsessa at vi hadde nok ikkje klart å vente heller hehe...

Eneste vi mangler er evt reiseseng... Har til og med kjøpt inn bleier (opphørssalg på en butikk i nærheten og 50%, måtte bare da :P )..

Hei!

Vi har hikke kjøpt inn så veldig mye enda..men det klør i fingrene!! har siktet mej ut noen barnevogner -One tree hill,eller TFK men klarer ikke heeelt å bestemme meg...eller oss da:P

Men det begynner vel snart å bli litt tid for innkjøpene nå, så det skal bli skøy!! :o) det nermer seg mer og mer... kan nestn ikke vente!! er 25 (2) uker idag...

Lykke til med innkjøpene:))

Har også kjøpt inn det aller meste. Den kommende bestemor er helt på tuppa og har stått for en del shopping;) Barnevogn m/ stelleveske, reiseseng, vippestol, dyne til vogn og seng, samt liten pute, lekegrind, stellekommode og stol er allerede på plass:O I tillegg får jeg låne vugge av en tante til de første månedene og sengen som skal brukes har jeg selv lagt;) Også en del barneklær er kjøpt. Mangler egentlig bare småting som kanskje ikke er nødvendig før etter barnet er kommet til verden.

Men grunnen til at innkjøpene er så godt som ferdig er at jeg nå skal til å flytte til en leilighet som passer for meg og lille nurket. Fikk meg ny leilighet i går, så når jeg er 23 uker på vei, så blir flytting litt tungt, men gleder meg til å få alle tingene på plass og vente på at lille nurket skal komme ut og hilse på i november:D

Her er står vuggen i stuen, sprinkelsengen på soverommet vårt, bilsete, vippestol, ammepute, brystpumpe, diverse klær og noen småting her og der...Barnevognen vi skal ha var det 3 mnd ventetid på, så får se om vi får bestilt snart. Alt nøytralt, siden vi ikke vet kjønn. Blir trangt i huset her, da mini må dele rom med oss. Men vi må prøve å skaffe oss et annet hus. Leier nå.

• 2 uker senere...

Vi har det meste fra den kommende storebror så har ikke kjøpt noe. Det eneste vi trenger er ny bilstol til den lille.

Deilig å ikke måtte "stresse" med innkjøp denne gang.

Den lille blir født på sammme årstid som storebror også og er en gutt, så har så og si alt av klær også.

Blir jo å kjøpe noe nytt, men vi fikk så UTROLIG mye gaver da storebror ble født, så av erfaring trenger vi ikke shoppe noe særlig med klær heller. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...