Ranveig R Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Nokon her som har hatt ringorm? Er det nødvendig å ta barnet med til lege for det, eller kan ein berre behandle med f.eks. canesten og sjå om det hjelper? Jenta vår har to-tre ringforma flekkar, ca 1cm i diameter på låret. Når eg tenker meg om har eg sett ein og annan tidlegare og, men ikkje tenkt over det, då det har forsvunne av seg sjølv etter kvart. Lille har ovore ein del plaga med sopp i bleieområdet (3 gongar sidan desember), gjer det at ho er meir utsett for soppinfeksjonar (som f.eks. ringorm)?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg hadde det for maaaange år siden og da tror jeg det ble behandlet med fucidin(?) om jeg husker rett.. Det virker jo logisk at hun er mer utsatt for soppinfeksjoner siden hun har hatt det såpass ofte..
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har hatt det selv et par ganger, tror det er lurt å la en lege titte på det for å være helt sikker på at det er ringorm. Har fått salve til å smøre på og da har det forsvunnet ganske fort.Hvilke salver jeg har fått husker jeg ikke, men det har vært et par forskjellige tror jeg. Lykke til!
Ranveig R Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2009 Takk for svar. Har lest litt rundt omkring no og har begynt å smøre med canesten. Skal få nokon til å sjå på det i neste veke når vi skal på helsestasjonen (men tar turen til legen før det om det blir meir utslett). Synest forresten det er ekkelt at det heiter "orm" når det tross alt ikkje har noko med mark/orm å gjere. Guffent navn på eit ganske uskyldig utslett. Hehe, alt ein skal henge seg opp i ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå