Lillemy-77 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Er det flere her tro...? Har begynt å bli en vane nå snart at jeg våkner i 4-5 tida. Det verker i hender og føtter og jeg klarer bare ikke å sove...så da blir det opp en tur å røre litt på kroppen og titte på bim og slikt da... Og så fant jeg meg en saftis i frysen, har fått helt dilla på solstick for tiden...!! Hrgd, det slår meg at det er bare 10 uker igjen...kjenner jeg får litt små-panikk. Har feriegjester hele tiden, og det er kjempekoselig, men jeg kjenner det skal bli godt når alle drar igjen og jeg kan konse på å gjøre gjesterommet om til barnerom...) Det blir kos:) Drømte inatt at lillegutt kom til verden. Hrgd så snodig følelse man har når man våkner etter en slik drøm.. )
sheba83 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg kjenner til følelsen, er 5 uker igjen til meg. Får jo ikke sove om natta lengre, er så lei av å ligge på siden. Det er vondt etter en stund uansett hvordan jeg ligger, så da står jeg heller opp... Er vel lov å syte å klage litt når man går høygravid på sommeren Gleder meg til å endelig få begynne på livet etter graviditeten. MEN har litt små angst for den forestående fødselen da... satser på at alt går bra Har også drømt at gutten min ble født, to ganger har jeg hatt den samme drømmen, helt rart. vokna opp å så meg rundt etter nurket mitt.. PS: jeg sitter med lollipop isen min
Lillemy-77 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Hei du:o) Så koselig at det er flere her da... 5 uker igjen ja...nærmer seg virkelig for din del.. har du noen fra før? Jeg har ei jente på 1,5. Tenker du mye på fødselen? Er d noen grunn til at du har litt angst? Jeg har funnet ut at jeg må bare skyve det fram, kan ikke tenke for mye, for da blir jeg bare redd... Det er absolutt lov til å klage når man har stor mage på sommeren!! Jeg er ikke så langt som deg, men er sååå varm avogtil, og det har jo vært så varme dager i det siste. Nettene er absolutt verst. Det er ikke mye soling for tiden nei, frister ikke, hehe...det får vi ta igjen senere. )
sheba83 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Dette er min første, så alt er ganske nytt for meg tenker vel mere å mere på fødselen ettersom det nærmer seg. Jeg liker ikke å ikke vite hva jeg kan vente meg. sånn har jeg vel alltid vært men er ikke redd for selve fødselen, mere spent egentlig. Jeg og samboeren min har sånn stor dobbel dyne, og det ene øyeblikket er jeg for varm og så blir jeg for kald. Pluss at han tar all plassen neida er vel heller magen min som tar all plass. hadde vært greit å kunne legge den på nattbordet om kvelden :-) Jeg har iallefall bare meg selv å tenke på, du har jo en liten fra før av som sikkert også vil ha litt oppmerksomhet fra mamman sin om dagene. men alle vonde plager forsvinner nok når jeg har guttebabyen i mine armer ;-)
Lillemy-77 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 Hei igjen:) Jeg sovna på sofaen litt over seks i morges, så fikk meg en time før lillepia sto opp;) Men åh, så rar form man blir uten skikkelig nattesøvn...føler meg helt fyllesyk idag... Jeg rakk ikke å grue meg til sist fødsel, i og med at jenta mi kom så uventet i uke 27. Men det ble normal fødsel, smertefullt ja, og intenst når d sto på, men jeg tenker at det skal jeg nok klare igjen:) Og det tok vel ca 12 timer fra riene startet og til hun var ute. Men den verste smerten kom ikke før siste timen vil jeg si. Så det er litt godt å tenke på, at jeg har klart det før liksom:o) Det går nok helt fint med deg også skal du se. Er så annerledes når man er midt oppi det. Blir gutter på oss begge to ser jeg, har dere bestemt dere for navn? )
sheba83 Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Hei igjen ja er vel litt som din første ødsel jeg håper det blir, at den starter plutselig før tiden. så jeg ikke blir gående å "vente" på at ting skal skje på overtid. Så framt at ikke JM har tatt helt riv ruskende galt på UL blir det gutt :-) og han skal hete Noah Alexsandr. pappan har russiske aner så det er en liten tradisjon å ha et russisk mellom navn. Skulle det allikevell bli ei lita jente blir det Emma Natasha :-) ha med dere? er navnet i boks?
Lillemy-77 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2009 Vi har ikke helt banka navnet enda, men liker Jakob og Sverre veldig godt. Iver liker jeg også, men det liker ikke sambo... Huff, har vært i skikkelig dårlig form idag. Enda jeg har sovet litt for å ta igjen for natta. Er liksom bare helt knekt. Jaja, satser på at jeg får sove inatt og at det er bedre i morgen:) Veldig godt å få jenta mi i seng nå ja:o) Hun er så utrolig flink å legge seg, null problem!! Håper gutten blir likedan, hehe... Emma er et helt nyyydelig navn forresten:) og Noah også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå