Gå til innhold

Forvirra,trenger hjeeelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her! Skal nå begynne på en provera kur etterfulgt av pergotime! Men klarer ikke huske helt hvordan det var me disse dagen. Skal gå på provera 10mg i 10dager så pergotime i 5 dager,men husker ikke hva legen (som jeg ikke får tak i)sa om hvordan jeg skal gå fram! Ble gravid i 07 av en pergo kur uten prov,men synes det hele ble mere innviklet med provera og pergo! Noen som har vert igjennom/prøvd samme kur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har vært gjennom det samme! Jeg skulle først ta provera i 10 dager, så ville mensen komme etter noen dager! Så skulle jeg gå på pergo fra CD 3-7.. men vet det er mange andre som begynner på pergo på CD 5.. så du bør kanskje spørre legen om akkurat det!

Men du kan jo bare begynne på provera så lenge.. det tar jo som regel 14 dager fra første pille til du får mensen :)

masse lykke til, får håpe dette funker for deg :)

Skrevet

Takk for hjelpen -venterpåspire- =)

Husker når du skriver det at jeg skal ta pergo fra 5 blødningsdag.

Men som du sier så kan jeg jo barebegynne på prov nå,og prøve å få tak i legen for å forsikre meg om at det er på 5dag!

-Men nå er jeg bare SÅ usikker på om jeg skal vente til august med hele opplegget,skal på en 10dagers ferie om 13 dager og har jo ikke serlig lyst å ha blødning i nesten alle dagen,blir nok en del bassengbading + at vi må ha mye sex i campingvogna om jeg går på kuren... =/ Men samtidig igrer jeg etter å bli gravid! Ikke lett det her!!!

Vi var SÅ heldige sist,da satt lillegutt på første forsøk med kunn pergo :-) Nå ønsker vi oss gjerne en bror eller søster til han :-p

Å ønsker selfølgelig deg også lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...