Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 For to måneder siden fødte jeg en nydelig liten gutt. Jeg var alene hele svangerskapet, og var forberedt på å bli alenemor. Dessverre klarte jeg ikke å kutte ned på røykinga, litt fordi jeg var ensom under svangerskapet, men mest fordi jeg ikke var sterk nok! Hver dag var jeg her inne og leste andres innlegg om røyking. Jeg hoppa over de som skrev negativt om røyking og leste heller de som sa det var ok å røyke. Jeg prøvde virkelig å forsvare hva jeg gjorde! Gutten min var ikke mer enn 2,3 kg da han ble født.. Vi var lenge på sykehuset, og 2 dager etter vi kom hjem - ble vi lagt inn igjen! Han var svak og la ikke på seg. Nå er han snart 2 mnd og har enda ikke nådd 4 kg. Men GUDSKJELOV er han en frisk og gla gutt! Skal innrømme at samvittigheten min er skikkelig dårlig, og jeg er fortsatt utrolig redd for at han får en sykdom grunnet røykinga. Noen kvelder må jeg faktisk se om han puster - Redselen for krybbedød er STOR! Dømmer ikke de som røyker i svangerskapet, bare forteller min historie. Neste gang jeg er gravid, skal jeg stumpe røyken samme dagen! Gjør IKKE detta mot flere unger!!! :`( Så LYKKE TIL alle røykende-vordende- mødre! Håper virkelig dere finner styrken sånn at dere får en helt frisk baby ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå