Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg synes babyen hikker hele tida jeg altså, i alle fall i lengre perioder i alle fall 5-6 ganger om dagen. Noen ganger skikkelig kraftig også, ser for meg hele ungen ligger der inne og hopper opp og ned, tihi Blir vel bra lunger av all den hikkinga da
SoSpennt Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Ganske ofte her også. Minimum 3 ganger om dagen hvertfall! Er 32+3.. Veldig irriterende når du skal forsøke å sove!! hehe... Ser det også ganske godt utenpå magen ja! Hele magen hopper;) hehe.. Satser på det er bra for lungene ja;) hihi!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 han hikker hvertfall 2-3 ganger om dagen, og stort sett mye mer enn det..på kvelden syns jeg det går i ett med hikking og herjing der inne;-) storesøster hikket også mye, og det gjorde hun også som baby;-)
Lille meg66 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Alle snaker om at den lille i magen hikker, men min har aldri hikka han.. og jeg har 3 dager til termin.... kan noe vere galt? siden han aldri hikker...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 jeg tror nok alle babyer hikker, men kanskje du ikke kjenner det så godt? Tror ikke du trenger bekymre deg for det Her er det hikking døgnet rundt føler jeg, har hatt 3 hikkeøkter allerede i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå