Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg hadde en MA 27/5, blødd noen dager etter dette, mulig TR rundt 5-6 juni. Så tok jeg for moro skyld en EL test 20 og 21 juni, målte da også en G-test som var negativ, bare for og sjekke at alt hCG var ute. Får TR 3. juli, blør bra og føler kroppen renser opp etter MA. De to siste dagen brunaktig. Så i mine tanker har jeg EL til helgen, 14 dager etter mens. Tok nok en gan for moro skyld en EL test i kveld, som gir en form for utslag. Test strek er bare en nyanse svakere enn kontrollstrek. Men er jo ikke 14 dager etter mens......må bare dele tanker med dere da min stakkars samboer ikke forstår noe av dette......hehe Nattaklem fra Drammen
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2009 ..............for det er jo bare åtte dager siden dag 1 i TR!!!!!
Sana og lillemann Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Hei. Det høres jo ut som du nærmer deg el.... Ville bare si at etter min ma så fikk jeg kortere syklus i et par-tre pp-er. Jeg hadde før ma-en el på dag 17 og etter ma-en på dag 14. Etter noen pp-er gikk jeg tilbake til å få el på dag 17. Pleier du å ha el på dag 14? Eller så er du faktisk blitt gravid igjen og har hatt en menslignende blødning rundt ikm.... Jeg ville tatt en g-test også jeg:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 Har ikke målt så mange ganger EL. Første gang jeg ble gravid bare ble jeg det etter en laproscopi, mistet i uke 19, hadde en normal TR før jeg ble gravid igjen. I denne perioden fant jeg aldri EL på testen. Men ble gravid neste pp etter det. Men mistet igjen i uke 9 og da ble det en MA. Men jeg blødde virkelig mye denne gangen!!!!!! Så er vel litt rart om det er en graviditet???? Men som den testomanen jeg er blitt, så svir jeg nok av en g-test i morgen skal du se:) Har iallfall sagt til min kjære at det er dusjing i kveld, for det blir kos både nå og i morgentidlig.....hehe:) Klem
verdens heldigste mamma Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Har dessverre ikke noe jeg kan hjelpe deg med her annet at jeg krysser alt jeg har for at det betyr at du er gravid, eller at du har EL og at du ble gravid etter gårsdagens nydusjede innsats Lykke til!! Klem
zadine Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 FIkk også konstatert MA 18 mai, og måtte ha utskrapning 6 juni. Hadde EL ca 26 juni og hoppet i høyet. Håpet på det beste, men så kom TR 8 juli, 2 dager før forventet.... Var litt fortvila fordi vi går glipp av denne pp. Men testet for EL igjen 13 juli, fordi jeg har hørt at noen kan få kortere tid til EL etter MA/SA. Da var testen negativ, men det var en strek som var en anelse svakere enn kontrollstreken. Så vi tenkte at vi hopper i det. Strategien denne gang er å ha sex så mye og så ofte vi bare kan......Så kan vi jo håpe at svømmerene hans lever noen dager og at EL kommer tidligere enn forventet......Før jeg ble gravid forrige gang så hadde jeg syklus på 26 dager en lang periode. Man kan alltids håpe....
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2009 Ja det er en trist opplevedlse det der:/ Synes bare ordet ut skraping er så fryktelig.....men var ikke det lenge og vente helt til 6 juni da kjære Zadine??? Jegtok en ny EL-test i dag tidlig, og den var mye mer negativ, kom bare en skyggestrek. Så derfor håper jeg at jeg akkurat NÅ har eggløsning, og at vi får bare kose i vei:) Skal ta en test til i kveld å se.... Har nok forregnet meg litt på dagene, var så sikker på at EL ikke kom før til helgen og trodde jeg hadde god tid.....hehe-men leser på nettet at perioden fra mens til ny eggløsning kan variere, men tiden fra eggløsning til mens er mer konstant, 14 dager pluss minus en dag!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå