Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Da er jeg inne i 3. trimester! Endelig:-) Folk rundt meg sier nyt graviditeten, sov og slapp av nå FØR den lille kommer! Men jeg har gjort dette før, og har valgt å få et barn til for at jeg vil, ja, akkurat, ha et barn til;-) Så her nytes ikke halsbrann, blå legger, sure oppstøt og kropp som kjennes ut som en hval...ler! Jeg lengter til han kommer ut! Gleder meg, nå er det siste innspurt!
Mikkemafian Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hei på deg og velkommen hit:) Jeg er en av de gærningene som nyyyter det, jeg da.. Men så er jeg ikke spesielt plaget av halsbrann, blå legger og hvalfølelsen.. Jeg savner bare den søvnen jeg hadde før jeg ble mor. Renger ikke med at det blir spesielt mye mer når lillesøster kommer:)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Takk for det:-) Hehe,ja, søvn? Hva er det? I alle fall timer med sammenhengende søvn! Husker deg fra "bli gravid" Jeg har også mistet to ganger før han endelig satt denne gangen! Vi er temmelig likt tror jeg, jeg har termin 8. oktober. Har en stor gutt( på 11) fra før, og ei stedatter på 7, så jeg hadde fått smaken på sovingen igjen, men nå har den vært fraværende noen mnd. Liten smakebit på hva som kommer;-) Jeg venter en gutt til, vet du hva du har i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå