Gå til innhold

Forlovelse, ble dere fridd til først eller ble dere enig om forlovelse og giftemål etterhvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt forlovelsesringer i dag, skal forlove oss på 5 års dagen vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke forlovet oss ennå, men har snakket om at når det skjer, så er det via ett frieri, og bryllup innen ett. to år etter frieriet :)

Skrevet

Jeg ble fridd til :-) Og giftet meg ti måneder senere.

Skrevet

Ble enige om en laaang forlovelse. 18 august har vi vært forlovet i 5 år <3 Har ingen planer om å gifte oss enda :)

Skrevet

ble fridd til etter nesten 3 år sammen. Og da hadde jeg håpet på det så lenge at jeg faktisk ble veldig overrasket, haha...Kjemperomantisk på toppen av et fjell, bare oss to og 360 graders utsikt!

Ringen var jeg dog med og plukket ut, han visste hvor kresen jeg er ;-)

Giftet oss 9 mnd etterpå.

Skrevet

Han har ikke fridd enda.. men han sier at han vil vente til det rette tidspunktet! Og jeg har absolutt ikke dårlig tid :)

Skrevet

Jeg ble fridd til : )

Skrevet

Jeg ble fridd etter å ha vært sammen 2,5 år. Skal gifte oss neste sommer :)

Skrevet

Vi ble enige om å forlove oss på vår første ferietur sammen, i Egypt var gull billig;) vært forlovet i over 1 år nå, giftemål tar vi med tiden!

Skrevet

Ble (akkurat som jeg drømte om) fridd til av mannen min. 6 mnd. senere giftet vi oss. Begge deler var sååå romantisk og fantastisk.

Jeg er litt gammeldags når det gjelder dette og ønsket for min del at han skulle fri.

Dere som "ble enige om å forlove dere", hvordan foregår det? Det er vel en som tar opp temaet, kanskje? Og blir det da langt fra et frieri?

Bare lurer

Skrevet

Jeg ble fridd til, hadde ikke snakket noe om det før det skjedde, men i mine øyne kunne det aldri blitt bedre, så svaret var selvsagt ja! :) ble forlovet i januar, og jeg har aldri følt meg lykkeligere! :) giftemål ser vi for oss i 2011 :)

Skrevet

Jeg ble fridd til, han hadde ordnet med ringer og hele greia.

Ble veldig overrasket:-) Men var aldri i tvil om han var den rette.

Har 8 års bryllupsdag snart.

Skrevet

Mannen min er håpløs når det er snakk om romantiske ting. Stammer, kaldsvetter, får tårer i øynene.. Så jeg skjønte at det var det han prøvde på, siden vi småhintet til hverandre om at det hadde vært fint, ja dere skjønner.

Så etter en time i senga, etter å ha ventet på å få noe fornuftig ut av mannen min så sa jeg: Jeg trur kanskje det er på tide at vi forlover oss skatt. Eller hva trur du? :) Mannen var så letta at det så ut som en hest hadde hoppa ned på skuldrene til mannen.

Kanskje ikke slik jeg hadde sett det for meg, men vi vil gjøre unna småbarnstid og oppussing av hus først før det blir noe giftemål. Det skal bli "kronen på verket", hvis dere skjønner hva jeg mener :) Så når den tid kommer har han hatt noen år og manne seg opp på, om han går ned på kne eller faller ned på kne er det samme for meg ;)

Skrevet

meg over: hesten hoppet fra skuldrene , ikke på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...