♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Noen som vet hvor en får kjøpt fine plast serviser? Ikke barneplast fra ikea
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 til voksne du tenker på? Jeg har noen fra europris, runde tallerker med blomst midt på, i grønt (finnes også i rosa) Er også glass osv i samme serie.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Har lilla i duken jeg da,,, Så må nesten passe til lilla striper.. Angrer snart på duken, for den gjorde det litt vanskeligere å finne servise ja,,,
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 De har billige duker på jysk, i metersvare. Voksduk og forskjellig tror jeg betalte 40 kr for 2 m.
Soon to be mum Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 På en del "kjøkkenvare"-butikker selger de Marimekkoservice i hardplast (heter det melamin eller noe sånt tro). Det finnes i det klassike Unikko-mønsteret i mange forskjellige farger, bl.a. rødt, grønt, sort og blått. Det finnes tallerkner i forskjellige størrelser, serveringsfat og -boller i forskjellige størrelser, saft/vannmugger, vannglass, vinglass m.m. Vi har et slikt sett til fire personer som vi fikk av svigers i fjor sommer. Kjempefint. Koster nok litt mer enn det man får kjøpt på Nille og Europris dog. Men har sett at de har de saftmuggene og det på tilbud på Jernia bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå