Baby Mai 08 Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Noen med samme "problem". Hva gir dere så i steden? Lurer litt på hva jeg skal sende med henne når hun begynner i bhgen.
*smula* Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Vår gutt spiste nesten ikke brødskiver da han begynt i bhg. Så i starten spiste han grøt, yoghurt og frukt til måltidene i bhg. Etterhvert spiste han brødskiver, fordi han så at alle de andre gjorde det. I bhg dyppet de brødbitene i sånne fruktbegre, og vips, så syntes han at brød var godt.
annki83 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 jenta mi på 19mnd er heller ikke noe glad i brød. det er ikke jeg heller så hos oss går det mye i forskjellige knekkebrød og kavring i stede for brødskive.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Kan jo sende med frukt, yoghurt, frokostblanding og knekkebrød eller noe? Her er det stas med knekkebrød fremfor brød, men vår er 18 mnd og da. Vet ikke hvor gammel din er jeg
Baby Mai 08 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2009 Godt å høre:-) Hun er 14 mnd og det går litt i knekkebrød her også, kavring kan jeg også prøve ja- det går seg nok til. Tusen takk !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå