Gå til innhold

Gravid eller er det no galt med meg??!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Ja,fortsatt ikke fått mensen da....14dager på overtid nå....men testet jo negativt for ca 1uke siden.....skal jeg teste igjenn eller bare vente? Er så lei å bli skuffa ta en negativ test igjenn.... kansje det er no galt med meg?? skal til gu legen min i august så vurderer å vente å se men hvet ikke om jeg holder ut.Hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test om du ikke har gjort det på en uke vel:-))

bedre det enn å lure vel???

skjønner du blir skuffa om den er neg,men da har du svaret.jeg har aldri klart å vente så lenge

lykke til,jeg krysser fingrer og tær for at du er gravid:-))

Skrevet

Hei!

Hørte om en her inne en gang som ikke testet positivt før hun var 11 uker på vei!!!! Så det kan jo være ett håp...

Tror selv at jeg er 4 dager over IKM, men også her fikk jeg negativ test i går... men er litt usikker på syklusen siden jeg ikke har fått tilbake mensen etter MA den 30 mai - det er nå snart 7 uker siden =)

Blir spennende å se etterhvert da, krysser fingrene for en positiv test =)

Klem fra

Skrevet

Hadde det vært meg, ville jeg helt klart tatt en ny test. Skulle den være negativ, får du jo nullstilt deg og slipper å å med denne uvissheten. Men det er nå slik jeg føler da.....

Lykke til og håper virkelig du tester positivt:)

Skrevet

Hei!

jeg føler sååå med deg! Vi har forsøkt å få nr to siden april 08. Ble gravid i jula, men det gikk galt i februar. Har hatt 21 dagers syklus siden oktober, presis mens og aldri mer enn maks 5 dager.

16.juni fikk jeg sist mens, men da varte den i 14 dager!!!! Siden har jeg ikke fått den tilbake (4 uker og 1 dag siden), men har hatt murrende underliv og litt menssmerter i 10 dager nå. Tatt to negative tester, senest i går kveld.

Jeg skjønner ingenting! noen gåde råd?

Skrevet

Hei Kullings! Mener ikke å være negativ nå men kansje lurt å ta en tur til gyn legen din?? Kan jo være noen cyster eller noe å,men du jeg fikk tre negative tester med min nr to så alt er mulig,da var det gyn som oppdaget det....;-) Lykke til

Skrevet

Takk :) Du har forresten et poeng der... mannen min prøver også å få meg til å oppsøke noen ettersom dette er helt utenom det vanlige, mens jeg prøver å si at "uregelmessigheter kan skje alle og er helt vanlig"....

Hvor lenge etter testet du negativt selv om du var gravid med nr 2? og når gikk du til gyn?

Skrevet

testet 3 neg tester inklusive en hos legen....da oppsøkte jeg gyn legen min selv siden jeg har vært plaget av cyster og har endometriose....og da fant han ut med innvendig ul at jeg var 14uker på vei så er ikke helt sikker på hvor langt jeg var på vei når jeg tok de andre testene,men må jo faktisk ha vært ca en mnd 1 test og nærmere 2 de to andre gangene....

Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg venter litt til, tar en ny test og avtale time hos gyn dersom det fortsatt er negativ og ingen tegn til mens...

Skrevet

Hei Kullings!

Jeg har noe av det samme som du har... Hadde "mens" i 12 dager fra 16.juni.. Men det var ikke menstruasjon, det var bare spotting liksom, behøvde ikke truseinnlegg engang! Sitter også her med murringer i rygg og mage..

Det som er at jeg går fremdeles på p-piller, og mistenker i grunnen at jeg er blitt gravid etter et stressmaraton uten like de siste mnd på jobb og skole.. Har testet neg på billigstrimler, men har kjøpt meg digitaltest som jeg skal ta om 2 uker (forventet mens ifølge p-brettet - regner med at det blir litt krøll av p.pillene).. Så er veldig spent!

Fikk tydelige hint av en jordmor om at hun syntes jeg så gravid ut - og hun ser det tvert på alle... :)

Får høre at jeg har et annet drag over øynene av min mor, så hun synes at jeg ser veldig gravid ut - i tillegg til mensmurringer i rygg og mage, økt luktesans, leggkramper, lite matlyst, veldiig trøtt og sliten hele tiden, humørsvingninger, veldig lysten på alt som er surt, mye hodepine.... Så er i grunnen spent på om testen er positiv eller negativ neste gang - planen vår var egentlig å bli gravide i 2010 nemlig..

Men ser ut til at kroppen har gjort meg et spill under alt stresset - men barnet er veeldig ønsket om det kommer nå også!;)

Skrevet

I tillegg er det blitt lagt tarotkort på spørsmålet om jeg er gravid, og det viser en gutt, ny tid med mye tenking men masse glede, og at gutten trolig kommer 3.april... Spennende!!!!!:)

Skrevet

Hei Ate!

Du kan trygt ta en ny test. Mest sannsynlig vil det vise om du skulle være gravid. Men som man vet, det finnes alltid unntak! Er du i tvil, kan du evt. ta enda en ny en uke etter det.. :) Ønsker deg lykke til! :)

Lila

Skrevet

Hei Ate.

Vi to er i samme båt. Jeg er også 14 dager på overtid. Skal teste på¨nytt i morra. Er spent, da testen jeg tok for 8 dager siden var negativ... Hold oss oppdatert,da. :)

Lykke til!! :)

Skrevet

Ja nå orket jeg ikke vente lenger,tok en test nå i kveld....NEGATIV:-( Skjønner ikke noe jeg,har mens murringer i ryggen og magen men mensen kommer ikke og murringene kommer å går....HÅPLØST,blir jo sprø av mindre....

Skrevet

Så rart,da.... Men var det du som hadde opplevd dette tidligere? At det var flere negative tester, og at gynekologen viste at du var gravid..?

Skrevet

ja,men hvor stor er oddsen for det igjenn liksom ....har time hos gyn legen min igjenn i førsten på august så vi får se....

Skrevet

Er jo bare et par-tre uker til det,da... Krysser virkelig fingrene for deg!! :):) Det kan jo skje igjen...? ;)

Skrevet

Ja kansje det....HÅPER!!!! Passer bra med nr 3 i 2010;-)

Skrevet

For oss vil det bli nr 4 i 2010... ;)

La oss håpe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...