Mamma'n til Julian Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Kan man være gravid selv om man har hatt mensen en gang etter man "gjorde det"..? Hvis man hadde samleie en uke før mensen mener jeg?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 hos de fleste så går det ca 14 dager fra eggløsning til mens.. Så sjansene er vel små for at et egg blir befruktet en uke etter eggløsning..! Men jeg er ingen lege da, så hvem vet Når det gjelder mensen, så er det en del som får blødninger de første mnd i sv.skapet.. Du må nesten bare ta en test for å få et klart svar Lykke til c'',)
Fødeklar med stor F Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 jeg lurer på det samme egentlig.. Hadde mensen, men bare tre dager, pleier å ha den i 5-6 dager, også mensmurringer rett etterpå, det pleier jeg ikke å ha. Har nemlig ikke peiling på når EL har vært.. Man kan jo ha småblødninger når man er gravid, men ville vel tro at en normal mens er tegn på ikke gravid...
sola89 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 jeg gikk en måned uten tegn til mensen..tok test å de viste negativ, men plutselig kom mensen, men varte bare i 2 dager. og i dag måtte jeg bare være hjemme fra jobb for jeg var så frysen, kvalemen og svimmel.:S håper sånn spiren sitter snart hos meg=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Jeg var lengre på vei enn jeg trodde med 1 gullet mitt for hadde mensen på vanlig måte i begynnelsen... Dog litt mindre... Jeg trodde jeg var uker på vei men på ul viste det ca uke 8 mener jeg å huske=) Og tanta mi hadde mensen hele tiden mens hun gikk gravid hun... den 28 i hver mnd i 9 mnd... så alt går an...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå