Gå til innhold

Skien fritidspark, bade land - bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å dra dit siden det ikke er så bra vær hele tiden.. Noen som har vært der?

Skrevet

Satt akkurat og så på den på nett, synes ikke det så noe særlig ut jeg. For barna er det vel kjekkere i Eventyrfabrikken på Klosterøya...

Men har aldri vært der altså, skal bare dit neste uke, derfor jeg kikket. Blir det badeland tenker jeg Bø, der VET jeg at det er gøy for barna=)

Skrevet

Har vært i Langesund før flere ganger, og der er det jo ganske bra. Hørte skien var enda bedre. Mange fler bassenger osv. Bø er jo litt avhengig av godt vær da..

Eventyrfabrikken -nettside?

Skrevet

Er det innendørs i Skien? Er det vannsklier osv? Var så lite bilder på hjemmesiden deres... Men om det er sånn så hørtes det mer ut som noe for oss=)

http://www.eventyrfabrikken.no/start.aspx?id=507

Så ut som Metro lekeland, om du har vært der

Skrevet

Badelandet i Skien er innendørs ja. 6 bassenger med ulike fasiliteter. alt fra typisk svømmehall basseng med stupebrett, til varmtvannsbasseng, stor barnebasseng og basseng med strandlinje og bølge effekt.

Lille gutten min er bare 2, så eventyrfabrikken er kanskje ikke tingen helt enda? Han er ganske forsiktig også.

Har ikke vært på Metro heller, hvor ligger det?

Skrevet

Min 2-åring elske Metro lekeland, men så er han ikke særlig forsiktig av seg da, hehe;)

De er i Haugesund, Stavanger, Tromsø og Sandefjord.

Men ok, da tar vi nok turen til Skien fritidspark! De kunne godt hatt litt mer info på hjemmesiden sin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...