Hilsen Aud Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Er det noe i dette, eller er det bare (nok en) myte som hører svangerskap og fødsel til?
Hilsen Aud Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Ja, mange påstår at en blir hoven i ansiktet rett før en skal føde. Litt hovne lipper og ellers vannansamling i ansiktet. Jeg lurer på om det er en myte på lik linje med sånn og sånn type mage alt etter kjønn, eller om det er noe som er faktabevist.
Lykkekløver Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Legen min snakker om fødeansikt, og i dag fikk jeg høre at jeg hadde fått det. Tviler veldig sterkt på at det er faktabevisst da.. Men, håper det stemmer, jeg er veldig klar til å føde nå!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Jeg fikk det forrige svangerskap og tror jeg har fått det nå også. Men tok noen uker hver gang fra fødefjeset kom til fødselen startet da. Jeg er ikke spesielt plaget med vann ellers i kroppen...
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 hvor mange uker sånn ca. før fødselen fikk du fødeansiktet da? jeg har ikke antydning til noe vann i kroppen, men har ca. 7 uker igjen til termin da...
Staark Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Når jeg ser bilder fra forrige svangerskap, tatt 2 dager før fødsel så ser jeg tydelig at jeg hadde fødeansikt. (Men jeg kunne ikke se det selv da, og ingen kommenterte det.) Nå prøver jeg å se etter hver dag, men tviler på jeg klarer å se det selv denne gangen heller.
tosøtesmåttiser Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Jeg fikk plutselig hovne lepper (særlig overleppe) og kinn/kjeve idag. Håper ikke jeg føder snart. Har to uker til termin men ligger syk med feber og er helt tappet for krefter. Fikk fødeansikt sist også og tror det var ca 1 uke før fødselen. Noen andre med erfaring?
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 En tre ukers tid før forrige gang kanskje... Denne gangen fikk jeg for 1,5 uke siden ca. Men har ikke født enda.
Mammie88 Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Fikk høre det av jordmor idag at jeg hadde fått sånnt typisk fødeansikt..hehe.. Har vonde kynnere med mensmerter i mage å rygg... er 38+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå