Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 ååå.. blir snart GAL!! klør over hele kroppen, men mest ekstremt på beina og armene.. Kan det være svangerskapskløe tro? Er det evt noe å bekymre seg over??
2 prinser i huset Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 dersom du er over 30 uker må du ta dette opp med legen din. Svangerskaps kløe kan være helt ufarlig, men også litt skummelt.... Jeg fikk det i første svangerskap, og det utviklet seg igjen til ekstrem svangerskaps kløe (scholestase) Det igjen førte til at lillegutt ikke fikk næring og oksygen og jeg ble satt igang i uke 36. da var han dysmatur, og tilsvarte fødselsvekt til en født i uke 32/33 (fikk jeg beskjed om) Så jeg ville tatt en tur til legen for å ta noen blodprøver!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Oi, såpass ja.. Men da skal jeg ringe legen i morgen:) Er i uke 34 nå, så er jo greit å få det sjekket iallefall... Takk for svar:)
2 prinser i huset Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Bare hyggelig! Fint å kunne hjelpe! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå