Oktobermamma&princess-Z Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Er nå tilbake etter en god stund borte fra Dib. Har vært travelt opptatt med salg av leilighet, flytting, pakking og det som hører med. Ny jobb og en helt ny hverdag. Siste nytt fra meg og mine, lille trulte er blitt 9 mnd, stor fremskritt den siste tiden. Hun er ikke den lille babyen som bare ligger stille på golvet lenger :-) ( hun var 72 cm og nesten 10,5 kg på 7mnd kontrollen). Nå går hun selv, så lenge hun har noe å holde seg til, drar seg opp overalt, og har funnet ut at det er mye spennende i kjøkkenskuffene :-) Hun er en racer på å "krabbe", det vil si hun går på beina, men har hendene i golvet. Ser litt komisk ut til tider. Utover det sover hun hele natten nå, fra ca1930-2000 til 0600-0630. Det er godt. Hun er (fortsatt) glad i mat, men nå fortiden går det tregt, da hun holder på å få tennene oppe (hun har to tenner nede nå). Hun "snakker" som en foss, enda er det bare babling, hun sier enkle ord som pappa, mamma har vi fortsatt ikke hørt noe til. Hun strekker armene i været når vi spør hvor stor hun er, og hun vinker både i tide og utide :-) Jeg har begynt å jobbe igjen, må innrømme at det var godt å komme ut i verden igjen, uten beibisen. Men, desto bedre å komme hjem igjen. Nå er pappaen hjemme med henne, og det går over all forventing. De ser ut til å stortrives i hverandres selskap. Ønsker alle her inne en fortsatt god sommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå