Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg aner ikke hva det er med gutten vår! På få år har han gått fra å være en superglad og sprudlende gutt til en innesluttet og utrolig sint gutt. Det har på en måte skjedd gradvis. Han blir 11 år til høsten Og nå i ferien revna verden helt for han. Han begynte å skrike "nei" og "jeg vil ikke", mens han holdt seg for ørene. Han la seg ned på bakken og ble liggende å rugge fram og tilbake. Vi fikk ikke kontakt med han før 10 min. På den tiden hadde vi ringt 113, men de sa bare at vi fikk komme oss til legevakta. Så vi kjørte han til legevakta, og der fikk vi utrolig god hjelp. De var rolige og snakka fint med han. Plutselig spurte de om han kunne ta av seg t-skjorta og buksa, de ville tydeligvis se på han. Men da låste det seg totalt for han igjen. Han bare satt å stirra ut i lufta. Plutselig kom det blod sivende ut fra munnen hans, han hadde sitti å biti tunga si til blods. Til slutt fikk de også sett på kroppen hans, og da fikk jeg sjokk. Han hadde kutta og brent låra og legga sine. Legevakta fikk lagt han inn på akuttavdelinga på barne og ungdomspsykiatrisk med det samme. Dette var en skremmende opplevelse for meg og sambo, og selvfølgelig gutten vår også. De jobber med å finne ut hva det er som plager gutten vår, og mest sansynlig blir han liggende til skolestart. Da skal de se om han er klar for å begynne på skolen. Hva skjer videre nå? Noen som vet? Føler meg helt rådløs og ikke minst som en dårlig forelder, siden jeg ikke har funnet ut dette før. Men hva sier vi til søstra på 4år?
blond Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Uff det var vondt å lese! Ser det er gått en stund siden du skrev innlegget ditt, vil du fortelle hva som er skjedd? Jeg skjønner at du heller ikke har det bra, men føler at man bør vite og skjønne ungene sine. Klem til deg!
På vei igjen <3 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan ikke svare deg på spørsmålene dine, vil bare gi deg min støtte. Dette var grusomt å lese, det må ha vært en fæl opplevelse for dere. Håper det går bra med dere nå, og at de fant ut hva som var galt. Mange mange klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå