Onna Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Var ute og handlet nå nettopp. Mens mannen kjøpte grønnsaker til middag, bladde jeg igjennom en avis da jeg kjente noe rant ut av meg. Ikke så fryktelig mye. Følte meg ikke våt. Hadde truseinnlegg på. Kom meg hjem og ser at buksen er våt mellom beina, mens truseinnlegget er gult av slim. Skjønner ikke noe. Hvis det er vannet ville det vel rent mer? Kan jo ha vært slim eller tynt utflod og svette så buksen var våt? Om det er vannet vil det vel fortsette å renne? Noen som vet?
mer enn bare mor Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 er det mye som er komt på truseinnlegget? jeg har det litt som deg innimellom, og spurte jordmor om det her forleden, og hun sa at hvis det var fostervannslekkasje så skulle det være vannete og det skulle føles ut som om det kunne rent nedover lårene. jeg har konkludert med at det for min del er litt mer utflod nå på slutten (er 38+5 men har hatt det sånn i de siste ukene...) i tillegg til varmen (altså jeg svetter...) .. litt ekkelt i grunn, men det er bare sånn det er.. ikke så lett å si om du har det samme - det spørs jo hvor mye det lakk på deg.. du kan jo evt ringe og sjekke med en jordmor..
venter odelsgutt i august Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Har det akkurat som deg! Var på Rema i går og veldig gla jeg hadde lang singlet som jeg kunne trekke godt ned.... :-) Har hatt flere slike episoder i løpet av svangerskapet og har vært inne å sjekke at det ikke er fostervann. I mitt tilfelle er det bare utflod, men kan kanskje være greit å sjekke... Får bare håpe man skjønner forskjellen når det faktisk er fostervann som kommer:-) Hvis du bruker truseinnlegg så ta vare på det og ta det med på sykhuset så tar det dem bare sekunder å sjekke om det er fostervann eller utflod. Så slipper du gå å gruble
Onna Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 Regner med det bare var utflod og diverse. Tok på meg en ren, lysegrå truse for å se om det kom noe mer. Men plutselig er jeg tørrere enn noensinne. Kroppen gjør rare ting i disse tider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå