Gå til innhold

Monca er du her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Hva får du opp nå?

Noe baby på meg denne mnd? Har skikkelig augustfølelse med jente på meg selv nå...helt rar følelse, nesten så jeg bare vet det!

Oktober kommer veldig sterkt rundt deg nå. Ca midten av oktober..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Så hyggelig og se deg her inne igjen=) Hatt en fin ferie?

Vi har bare jobbet vi da.. starter ferien til helgen, gleeeeder meg..

Jente følsen er veldig sterk på deg ja, men det har den vært hele tiden i grunn.. Du går inn i en god periode nå ja.. Om ikke det skjer no nå, så får jeg inn November, og så en god periode til våren igjen... Altså flere gode perioder fremover=)

Jeg har fått meg engle kort! Kan legge på deg i morgen... Aaalt for sliten nå =/

klemklem

Skrevet

Skrev til deg inne på bli gravid også:P Ferien har vært kjempefin, vi har vært nyforelsket og bare hatt det morro, ingen babysnakk eller babystress..:P Tror det har hjulpet veldig på alt, spesiellt for meg:) Nå er vi klare til å starte prøvingen på nytt:) Jeg var hos gyn tidlig i juni, legen min ville jo at jeg skulle dra dit for å sjekke at alt var ok etter utskrapningen, du husker kanksje jeg skrev litt om det? Uansett, jeg var hos gyn og han tok en grundig sjekk, han sa at alt så kjempebra ut, og han viste meg alle de modne eggene som lå klare:D Han tror at alt stresset mitt kan ha utsatt el og gjort syklusene litt ustabile + at syklusene kan være ustabile lenge etter ma. Han sa at alt så så bra ut og det var ingen grunn for å komme tilbake til nærmere sjekk for om minimum 10 mnd. Så da for jeg stole på han da!:) Han har 40 års erfaring så jeg føler meg helt rolig nå!:) Tror det blir augustbaby og om det ikke blir det så skal jeg kjøpe el tester igjen for å være sikker på at vi treffer el.

Åh, ja men da blir det deilig med ferie!: Skal dere noe spesiellt i ferien? Alt bra med hundene? Vi hadde ikke sett voffsen på 17 dager, hun har vært på ferie hos onkel på gård, så bortskjemt nå vettu... men det var godt å få henne hjem!:D Nå skal vi jobbe 3 uker før vi skal ha 1 uke til med ferie, den uka skal vi dra på fisketur å bare slappe av sammen. Får håpe jeg er i fin form da, ikke kvalm osv:p Unasett er det jo verd det da:)

Hvordan står det til med prøvingen hos dere da? Jeg har en kjempego følelse nå, er sikker på at innen desember så har vi begge spire i magen, og da er det babyutstyr og svangerskap og fødsel vi snakker om snupp!:)

Du må gjerne spå meg med englekort, så spennende:) Har vurdert å kjøpe det selv, lest litt om det på nettet. Er de lette å sette seg inn i?

Hyggelig å se kjente nick og å snakke med deg igjen:)

Klem:)

Skrevet

push!

Skrevet

Jeg kopierer denne og lager tråd inne på bli gravid jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...