Gjest Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Har i dag hatt masse menssmerter og kynnere nede i livmoren, blir akutt kvalm og i sted endte det meg at jeg måtte spy. Magen er veldig urolig, rumler og babyen beveger seg mye. Takene i magen kommer i rykk og napp, med relativt kort mellomrom. Så stopper det opp en stund før det kommer noen nye tak. Håper dette betyr at noe er på gang...vil så gjerne ha prinsessen min ut snart...fortsatt 14 dager til termin, men er slakk og lei nå...
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Å, så spennende da! Håper det er noe på gang for din del;)
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Ja det håper jeg og...kynnerene blir sterkere når jeg reiser meg å går rundt og hun sparker og styrer på inni magen ! Mannen bare ler for magen flytter seg fra side til side, ser helt merkelig ut. Hodet er festet og langt nede i bekkenet på tirsdag forrige uke...jeg har vært på toalettet MYE i dag....og tømt meg sikkelig... kan jeg være heldig?? Eller er det flere som har hatt det sånn og så har det bare vært falsk alarm?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Høres lovende ut!!! Lykke til!!! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Det høres jo ut som rier da:) Er de mer regelmessige nå?
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Kynnerene dabbet liksom litt av....lurte på om jeg skulle ta meg en tur med bikkjen nå og se om det får gang i det igjen. Hun er helt hyper i magen, blir kvalm av all bevegelsen inni der. Hun trykker seg nedover så føles som jeg skal tisse meg ut...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Spennende!!! :-) Hjelper og være i bevegelse! Masse lykke til! :-)
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Så spennende :-) Har det økt noe hos deg da Mammie? Her er det ved det samme...kommer i rykk og napp...skal gå å legge meg nå, få litt søvn...regner med det tar seg opp i løpet av natten hvis det er noe som skjer...ellers er dette vel bare mer masrier og modning :-/
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Hvordan gikk det, er det noe news eller gikk det over? :-)
pauline og knerten Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 har det akkurat på samme måte! men jeg har fire uker til termin, så det kommer litt brått. bør kanskje pakke fødebagen? hadde løs mage i går kveldt og tømte meg visst skikkelig, nå er det veldig urolig texas-stemning i magen. masse murringer, nedpress og utrolig mye bevegelse. så ett eller annet skjer i kroppen, dette er ikke normalt! skjedd noe mer med dere andre jenter i det siste?
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 Det roet seg hos meg i natt, men nå etter jeg stod opp begynte det med veldige menssmerter nedi magen igjen, sterkere enn de var i går...heldigvis hjelper det å gå og stå litt. Men jeg blir skikkelig kvalm hver gang de kommer, og går uggen rundt etterpå...hmmm, ikke noe kjekt dette ( å ikke vite mener jeg) , vil jo svært gjerne at det er noe på gang!
Lykke X 4 Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Ikke kjekt å gå rundt sånn. Har småvonde rielignende greier på dagtid og spesielt kveldstid, som dabber av på natten. Har hatt det i 2-3 dager nå. Håper vi føder snart!!!!!!!! Har termin om 2 dager.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 Sender gode tanker og fødestøv til oss alle sammen!! Men en ting til...jeg får sånn skikkelig SVETTETOKTER når jeg får menssmerter. Det renner av meg. måtte gå å ta av med t-skjorte og bukse og nå går jeg rundt i shorts og bh, og jeg er helt klam og svett...er dette vanlig? Skjønner jo at kroppen jobber, men gudameg da, holder jo ikke på med hardtrening akkuratt...
AdrenaLine Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 Godt å se at det ikke bare er meg... Har termin i dag og var helt sikker på at fødselen skulle starte i natt, men våknet i morges og alt hadde roet seg. Gårsdagen var preget av tømming av magen med de morsomste lydene jeg har hørt på toalettet og mye mensmurring. Klokka ett i natt fikk jeg noe som jeg er HELT sikker på at må ha vært min første ri, så da vi la oss trodde vi det kun ble for et par timer. Men våknet i morges og i dag har det vært rolig igjen. Bare litt mensmurring og hodepine. Så nå trenger jeg mye fødestøv!!!
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #16 Skrevet 15. juli 2009 Jah, så var det på ann igjen....sterke menssmerter og i kveld har de bevegd seg nedover og under på en måte...ååhh, skal vel gå sånn som dette å trø i natt. Er så slitsomt...all denne luringen med "små" vondter...Hun er aktiv og romsterer på inni der...jeg lever i håpet at snart er det MIN tur!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå