stinemor87 Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Er ikke helt sikker på når IKM er siden syklusen min ikke er helt stabil. Tror den skal være på onsdag neste uke, men er som sagt ikke sikker:/ Noen som vet hvor tidlig jeg kan ta test, er så utålmodig;)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Hmm litt vanskelig å si.... Jeg testet 5 dg før ikm, og den var positiv. Hadde sikkert vært positiv om jeg hadde prøvd en eller to dager før også, men det gjorde jeg ikke. Det er veldig individuelt, men du får prøve når det nærmer seg det du tror er ikm. Vanligst er vel å ta en test max 2 dg før ikm. Uansett lykke til!!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Mener det står 4 dager før forventet mens på Clear blue sin Men selfølgelig, jo lengre du venter med å teste jo sikrere resultat vil du få Syklusen min er heller ikke regelmessig, har mellom 26-29 dager mellom, så jeg tør ikke teste ennå.. :/
stinemor87 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2009 Takk for svar;) Jeg har på følelsen av at jeg ikke klarer å holde meg og må ta en test snart. Men er jo ingen grunn til å ta for tidlig for da vil det jo ikke gi noe utslag uansett tenkte jeg. Har to tester liggende nå, så tar nok en til helga, også får jeg ta en litt etter IKM hvis den er negativ. Vil bare ha det bekrefta eller avkrefta så fort som mulig, ellers blir jeg bare nervevrak merker jeg.
Babyluren Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Åh! Henger meg på denne, har IKM samme dag som deg Har kjøpt de såkalt veldig sensitive testene fra billigtester.no, men på pakken står det likevel at man skal vente med å teste til IKM. Er spent...
stinemor87 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2009 Jeg aner egentlig ikke når IKM er, men har stemt ganske bra med 28 dagers sykluser. Nå driver jeg jo å innbiller meg at jeg har alle mulige graviditetstegn, men vet jo at det er bare dumt å håpe. Er jo tross alt første forsøk, men vet jo også om mange som har fått det til raskt. Så er utrolig spent nå altså.
stinemor87 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2009 Er litt kjapp i avtrekkeren jeg... Hva er status på dere andre? Altså hvor lenge har dere prøvd, har dere barn fra før osv.. Lykke til!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Dette er vår andre pp(har IKM mellom onsdag-lørdag), har en gutt på 16 mnd fra før, og han var en overraskelse På tide med et søsken nå
stinemor87 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har IKM neste uke jeg, men skader jo ikke å snakke med andre forde;) hehe.. Får håpe dere får til en liten søster eller bror nå da:) Så dere slipper å prøve så lenge. Vi har akkurat begynt å prøve, så jeg er veldig veldig spent. Føler at jeg har venta så lenge på dette nå så jeg håper spira sitter raskt;) Vi får se da, vi er jo unge og såvidt jeg vet friske begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå