Gå til innhold

Andre som blir svimle og kvalme i denne varmen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sotte ute en liten time idag til sammen(i sola..) Drukket masse vann og spist..Men ble dårlig uansett..Måtte inn å legge meg en halvtime.

Ble litt bedre nå,men hva kan det være at jeg ble så svimmel?? Blodtrykksfall?

Beroligende ord mottas med takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Den skriver jeg under på. Må unngå sola helt, blir helt ferdig, ser stjerner og må bare legge meg rett ned etterpå. Blir kvalm av all mat. Holder meg mest innendørs og langstrakt oppi sofaen!

Råder deg til å ikke sitte i direkte sollys i denne varmen. Spurte jordmor om dette i dag, og hun sa det var normalt å blir svimmel og kvalm i varmen, trenger ikke være gravid for å bli det, men det er jo en ekstra påkjenning for oss.

Legg deg ned og slapp av, en liten dupp hjelper gjerne. Blodtrykksdall kan du få om du reiser deg for fort opp uavhengig av om du har sittet i sola eller ikke.

Skrevet

Her åsså. Ble skikkelig dårlig igår, var en skikkelig varm dag. Måtte legge meg flere ganger og turte ikke låse døra da jeg gikk i dusjen av frykt for at jeg skulle svime av der inne. Idag har formen vært litt bedre, men har vært mindre ute i sola ;) Kvalm og uvel og svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...