tutmamma Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Trenger så sårt litt veiledning og tips...... Tør du prøve deg på meg?
Leyla Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hva er det du lurer på da? Jeg ser ei som er veldig usikker.. og som har et vanskelig valg foran seg.. Et godt råd; tenk på barna dine..
tutmamma Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Hei. Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg Snakker om treff! Er veldig usikker ja! Vurderer samlivsbrudd. Saken er den at jeg og min samboer fungerer greit som samboere men ikke som kjærester. Det intime er borte for min del og jeg tror ikke jeg elsker ham lengre på den måten. Vi krangler ikke, men vi er heller mutte og i dårlig humør. Det har gått over lang tid, og problemene skulle vært tatt opp for lenge siden, tror det er for sent. Men så har jeg opplevd akkurat det samme tidligere, samlivsbrudd med et barn involvert. Frister ikke å måtte "dele" på en unge igjen.... Men jeg savner sånn en kjæreste, en å være nær, føle blode bruse litt igjen..... Har ikke vært utro, men slik det er nå er jeg redd lystene tar overhånd.... Hjelp meg!!! Hva ser du? Hva tror du skjer videre? Du sier jeg skal tenke på barna, det har jeg gjort i flere år nå. De har alltid kommet i første rekke, men nå kjenner jeg at det har gått ut over meg i negativ retning. Tendens til å være deprimert, trekker meg unna sosiale sammenhenger og er sur og irritert noe som går ut over barna mine til syvende og sist. Er ikke så glad og sprudlende som jeg vil være. Føler at jeg har lite å gi dem. Blir så takknemlig hvis du kan gi meg noen "vink" :) PS har skiftet nick Klem
miss jones Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Det var det jeg tenkte jeg... Jeg tror ikke jeg vil si noe mer om hva som vil skje, men at det er noe som DU selv må finne ut av. Det rådet jeg ga deg om å tenke på barna gjelder fortsatt. Og som du selv sier, det går jo utover barna til syvende sist når mamman ikke har det bra! Og et råd til, ikke gjør noe hastig. Det kan jo være greit å se det litt an. Mulig samlivsterapi kan være verdt et forsøk. Og til slutt, du må gjøre noe med dette, du kan ikke bare gå å tenke på det og ikke ha det bra. Lykke til. P.S Jeg ser en glad og lykkelig mamma som sitter ved et bord og tegner sammen med barna sine. Mulig det er fram i tid, men det komemr til å ordne seg Klem
Leyla Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 og miss jones er mitt gamle passord som plutselig var lagret på vår gamle pc
tutmamma Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2009 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg! Vet ikke helt om jeg ble noe klokere men.... Vi får vel se hva som skjer da. Lover å gjøre noe med det snart i allefall. Ps ser du forresten hvor mange barn jeg har og evt om jeg får flere noen gang og evt kjønn? ( bare nysgjerrig..hehe) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå