får baby 2010 Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 skal vi følge hverandre litt?? jeg er pr idag kvalm, murringer og trøtt, men det pleier jeg være før mens allikevel tror ikke jeg skal teste tidlig denne gangen.....men kanskje???
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hei! Jeg har en noe uregelmessig syklus(alt mellom 26-29 dager mellom), så siste mulige IKM er på lørdag Første IKM er i morgen ! Jeg har noe murringer, har såvidt kjent små stikkninger, hodepine.. Men det KAN jo være mensen, ikke godt å vite Jeg klør etter å teste, men tørr ikke teste for tidlig ennå, har bare èn CB liggende. Har du prøvd lenge? Lykke til foresten, sender masse babystøv din vei )
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Også er det ei som heter vilja som har på lørdag. Det er laget en tråd for oss som her i uke 29, der du kan skrive deg opp
får baby 2010 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 har prøvd siden januar .... har to barn og de satt på første forsøk, så begynner å bli litt frustrert! men det skal nok gå en eller annen gang vil helst ikke at yngstemann skal bli 4 før jeg får, og det blir han neste år i juni.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå