Gå til innhold

Jeg er i himmelen!

lioness*

Anbefalte innlegg

Dette er virkelig en stor dag for meg; jeg er 11+6 og har vært på siste ultralyd på Ullevål. Babyen har vokst masse de tre siste ukene, og koser seg opp-ned i livmoren med beina i kors. Den viftet med hånden og sparket litt med beinet. Alt ser fint ut, og jeg er så ufattelig lettet. Nå skal jeg slappe av og ikke bekymre meg for alt som muligens kan gå galt. Formen er fremdeles helt skammelig god, og nå kan jeg bare glede meg over det!

Takk for alle oppmuntringer og fin støtte her inne de siste to månedene, det har virkelig vært av stor verdi for meg! Jeg er sååååå glad og lykkelig!

Fortsetter under...

Tro på det! Det er det beste som fins. Derfor jeg forsøker igjen og igjen...

Jeg er jo så heldig at jeg har verdens beste gutt. Å miste igjen og igjen uten å allerede ha et barn må være helt grusomt.

Kjempeglad på dine vegne!

Stor klem

Her er forresten bilde av min lille da han var noen uker gammer...

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/389303/offset/5

Gratulerer!!! Helt supert at alt stod bra til:) Er veldig artig med ul nå som fosteret har blitt "så" stort at man tydelig ser spark o.l. Jeg hadde mannen min med på ul idag, han synes det var kjempekjekt å se alle sprellene... var et veldig aktivt foster:)

Men får du noe videre oppfølging nå? Jeg er 12+2 idag, og skal på ordinær ul 26/8. Ca uke 16 skal jeg til jordmor og får sikkert høre hjertelyd. Men etter ordinær ul skal jeg få oppfølging på sykehuset for å måle blodgjennomstrømning o.l... Bare lurer litt på hvilken oppfølging du får? Jeg kunne sikkert fått en ul innimellom om jeg hadde mast litt, men jeg føler jo at jeg må tenke positivt:) Og da er det jo ingen grunn til flere ul:)

Annonse

Luddes mamma:

For en liten skjønn gutt!!!!!! Han er jo bare nydelig, så heldig du er som er mammaen hans. Store pene øyne og masse hår :)

Prøver-igjen:

Jeg får ikke noe mer oppfølging nå utover det alle andre gravide får. Jeg har også fått time til ordinær ultralyd i slutten av august, og så blir det vel oppfølging av jordmor men jeg vet ikke når jeg får første time. Skal kontakte det nærmeste kontoret og høre. Det er på en måte litt godt også å ikke få noe mer oppfølging, det betyr jo at de anser meg som helt normalt gravid uten noen større risiko enn alle andre. De har jo heller ikke påvist noen årsak til abortene mine så det er ikke noe spesielt å følge med på heller slik sett. Hvor skal du føde forresten? Jeg bor i Oslo og har fått plass på Ullevål. Slik som det er nå gruer jeg meg overhodet ikke til fødselen, jeg gleder meg! Mulig jeg er naiv :)

Er enig i at det er helt spesielt å være på ultralyd og faktisk se en liten skapning som beveger på seg helt av seg selv. Så utrolig at vi er gravide og lager en liten perfekt baby uten å trenge å kunne noe som helst!! Jeg mener, tenk om de kom som gjør-det-selv-byggesett. Da hadde babyen min vært nokså lost altså.

MK73: Takk skal du ha, jeg setter stor pris på at du ønsker meg lykke til selv om du selv har tunge tider.... ønsker det alt det beste og krysser fingrene for at du skal slippe flere sjokk nå. Klem til deg.

Hei!

Grunnen til at jeg får oppfølging etter ordinær ul er fordi jeg går på klexane, blodfortynnende sprøyter. Alle som går på de må jevnlig til kontroll på sykehuset for å måle blodgjennomstrømning. Jeg bor utenfor Bergen, så Haukeland blir det opplagte valget for fødsel. Jeg verken gruer eller gleder meg til fødsel enda, tør liksom ikke å tenke så langt...

Har du fortalt om graviditeten til mange enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...