lillepanda Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg er gravid i 37. uke. Følger nå nøye med på vekten, for har noia for å få svangerskapsforgiftning... På en uke har jeg gått ned 2kg, er det "normalt"? Etter denne vektnedgangen har jeg totalt lagt på meg ca 6,5kg. Leste noe om at det ikke var uvanlig å gå ned 1-1,5kg før fødsel, men jeg blir jo litt stressa da (slik man vel gjerne blir for alt mulig etter 37uker ;D ).. Det virker som om alt annet er som det skal, med mye liv og ikke minst masse hikke Er det noen som har merket samme vektutvikling?
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Samme skjedde med meg i uke 33, gikk ned 2 kg og har ikke gått opp igjen siden det (er i uke 35 nå mener jeg) Totalt gått opp 7 kg. Kan det være vann som er forsvunnet hos deg? Ring legen du om du er engstelig, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!!!
Johan Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg oppdaget også i dag tidlig at jeg har gått ned 1 kg på et par dager, og har bare gått opp 6,5 kg tilsammen etter dette. Er i uke 34 nå, men tenker at så lenge det er mye liv kan jeg drøye noen dager hvertfall. Skal til lege igjen om en drøy uke, så får vi se hvordan det har gått til da.
R0zaku Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 jeg hadde/har begynnende svangerskapsforgiftning! (ting er hvertfall stbilt nå) og jeg har gått opp i vekt!!! 35 kg til sammen. men 11 av de kom på under en mnd. trodde det var vektoppgang som var ett tegn jeg. ikke at man gikk ned. andre tegn er at man fort hovner opp, ser "stjerner" press mot brystet ++ men 1-2 kg fra eller til er jo normalt. kommer ann på hvor mye veske en har i kroppen, hva man har spist og hva som har kommet ut igjen og ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå