Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 ."må" det var blod spor i den?? lurte på om den gikk i går (var en del mer slim enn vanlig utflod, liksom, seige klyse som hang ned derifra), men den var helt blank/kvit... leter jo VELDIG etter tegn på at noe er i gjære...he,he:-) 39+2 i dag
R0zaku Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 min var helt blank og hang og slang! eller, den var littegrann brun også. men ikke no "blodtråder" som folk snakker om. men ikke alle trenger og ha blod eller være brune. så da vr det sikkert den. min propp gikk forresten for en uke siden idag.. ingenting har skjedd..
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 det var jaffal litt oppløftende:-) me får holde ut litt til:-) var forresten ine på føden på sjekk i dag, fordi lurte på om vannet hadde gått....stod opp og kjente det blei fuktig der oppe, kom in på badet, så rant det farga vann nedover beina mine...ikke så himla mye, men det blei nogen små "dammer" på gulvet. det var ikke direkte brunt, bare farga og ikke helt blankt. men de mente det nok ikke hadde vært vannet....sukk.. ja,ja,....det hadde vel vore for godt t å var sant:) kunne ha node med at eg va valdig moden og at me hadde hatt sex i går kveld....ja,ja:-)
icls Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Ang slimpropp: Så står det i boken min her : Slimproppen i livmorhalsen kan løsne og det kommer en mer seig og tykk utflod.Vær oppmerksom på at slimproppen kan gå dager og uker før fødsel,så det er IKKE et sikkert tegn på at fødsel er igang. Hvis utfloden er blodblandet,betyr det at livmorhalsen holder på å åpne seg.Hvis blødningen er kraftigere - som menstruasjon eller mer - kan den komme fra morkaken.Da skal du straks ringe sykehuset. En slik blødning kan forekomme uten forutgående rier. Lykke til dere :-)
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 takk for info:-) håpe og håpe - he,he:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå