Nangiliama Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Herregud, jeg er så innmari sulten - hele tida! Jeg er en av de som har lagt på seg lite fram til nå i svangerskapet, men gjett om jeg ikke tar igjen for det nå Jeg blir så fort sulten etter jeg har spist.. Har matlysta til tre tenåringsgutter minst! Har lagt på med over et kg i uka de siste to-tre ukene, så til alle de som kritiserte så fælt i andre trimester om at de som hadde lagt på seg lite dreiv og slanka seg og greier - pøh - skal glatt komme opp i 15-20 kg før detta er omme - og det er helt greit;) Fler som kjenner ulvehungeren på kroppen eller?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 jepp, har en utrolig appetitt. Spesielt om morgenen! ser for meg ulven som ligger i magen min og grabber til seg all næringen, så mammaen blir en huløyd anorektiker! Blir jo ikke bedre av at jeg ikke har matlyst, ingenting som frister.
Tea1 Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Kjenner meg igjen.Våkner tilogmed om natta og er sulten.Første jeg må gjøre om morningen er å spise.Og i løpet av dagen får jeg sånn akutt sulten følese,nesten så jeg føler jeg besvimer hvis jeg ikke spiser med en gang.Er i uke 32 og har lagt på meg ca 16kg,og mer blir det sikkert.Men er man sulten så må man jo spise.Så prøver å spise sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå