Snufselure Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg er 38+6 i dag og er så syyyyyyykt lei, vil bare få prinsen ut. Men er ikke antydning til at det kommer til å skje akkurat nå. Det jeg lurer på er om hvis jeg er aktiv kan det hende det skjer ting da? Vaske leiligheta og lignende? Vil at han skal komme snart! Jeg har bursdag i morgen også, så hadde vært gøy om han kom da
togutter Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 her har det gått i vasking, gått turer til jeg har fått vondt, løpt trapper.. litt sex, men til ingen nytte...buhu! Jeg er 38+3 og vil at han skal komme IDAG!! Tror ikke det er mye å gjøre enn å bare vente jeg..
togutter Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 jeg er foresten 39+3.. herregud, nå fikk jeg nesten litt sjokk 39+3....
MღM Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg hadde termin i går...så begynner å bli rimelig klar for at noe skjer. I går kveld hadde jeg stikkinger nederst i underlivet så håper han ligger å presser og gjør seg klar, ellers er det dårlig med "tegn" på at noe er i gang - ble både støvsuging og tur på meg i går, men hjalp ikke stort
Snufselure Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2009 Okei Ja, dem kommer vel når dem er klare tenker jeg. Men er bare så utrolig lei, håper virkelig vi slipper å gå over tida. Tenkte jeg skulle være litt effektiv i dag med støvsuging og gulvvask. Kan jo hende det fører til noe
Nangiliama Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Ikke slit deg ut da:) - Hadde vært dumt om fødselen starta i kveld hvis du er helt utslitt etter en dag med mase husvask!
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 her og...39+2 i dag....veldig klar!! svei veldig i bekkenet i går, men i dag er det bedre - typisk:-) gjikk tur i går, bakte boller, men neida....i dag er gulvene og badet vaska, o skl straks ut å gå tur....men hjelpe vel ikje dt helle....sex har me hatt sikkert jaffal anenhver dag heile tia, så hjelpe vel ikkje nogen ting før de e klare for å komme ut sjøl.. fillern og:-) men stå på, jenter:-) fysisk aktivitet e jo slettes ikkje feil uansett! så lenge me ikkje slite oss heilt ut då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå