MyskeMor Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 ..er bare så trøtt at jeg ser dobbelt, vondt i hodet og det skjærer i hele kroppen når ungen hyler. Noe han gjør hele tiden i dag fordi han og er trøtt etter en helvetes natt. Skulle ønske noen kunne komme og bare ta han bort. Og i dag mener jeg det faktisk. Andre som har hatt det sånn?
blomstre Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Å, ja da! Den følelsen tror jeg de aller fleste har kjent på en eller annen gang i løpet av spedbarnsperioden. Trøsten er at det ofte ikke skal så mye til for at det går over. Når minsten tar en lur nå, så pass på å pleie deg selv litt. Ta en lur selv hvis du greier, eller ta deg en god dusj, lag deg en kopp kaffe/te, les avisen, sett bena i vann... Noe du liker rett og slett. Her kommer i allefall en bøtte sympati fra meg. Håper dagen din blir bedre! :-)
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har også en sånn dag idag! Gubben har permisjon, men jobber med terassen. Snupp har akkurat lært å krabbe og reiser seg. Og vi har hatt endel besøk (for å hjelpe til med terassen), så jeg føler jeg har gått å varta opp de og ordna med ting i huset og sett etter snupp. Hun får i tillegg tenner, så hun er til tider veeeldig klengete og sutrete. Idag tidlig begynte jeg å gråte, og bad sambo om ikke å legge seg igjen etter at snupp var oppe. Vi holder på med nattavvenning, så jeg sover på et annet rom inntil videre. Jeg får sove bra på natta, men jeg er bare så sliten av å fly etter snupp hele dagen. Hjelper ikke så mye at sambo knapt gir meg en suss om dagen heller. INGEN positiv tilbakemelding på det jeg gjør, selv om jeg hele tiden sier at jeg synes han er så flink med avenninga og det han gjør ute og det han gjør med snupp. Huff... detta blei sytete, men det er bare sånn noen dager!
MyskeMor Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 Godt at vi kan ha en sytetråd innimellom også! Jeg har gitt helt opp nå, ORKER ikke den ungen mer, så nå ligger han i senga si og sutrer. Kanskje han blir trøtt nok til at han sovner...vet dette høres helt grusomt ut, men jeg orker ikke å ta i ham lenger. Er fristet til å ta grytekluter på hendene så jeg slipper å ta i den lille klumpen. Er vel et resultat av mange netter med oppvåkning hver andre eller hver time pluss at han tar morgenen mellom 5 og 6. Og jeg tar han hver natt og hver morgen for faren skal jo på jobb og det er jo sååååååå slitsomt. Han er 8 mnd forresten. Ungen altså. Herregud, jeg er jo helt lost i dag
eplejente Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Åh, det hender nok alle iblant.. Eneste som hjelper for meg på slike dager er å sove mens den lille sover. Er rett og slett for trøtt til noe annet. Ingenting annet hjelper... så det er gulltipset fra meg.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kan komme å passe gutten din i dag, men da må du passe min skrikerunge i morgen, hehe:) Når pappaen kommer hjem fra jobb i dag, så gir du gutten til han også går du å legger deg. Det er kun det som hjelper:)
Nå da? Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Huff, høres ikke kjekt ut!! Men det er bare å stålsette seg.... Tenk, han vokser og blir større for hver dag som går. Så får du nok søvn i flere år, og så starter det på igjen! Når han blir 16-17-18 år og skal på fest, kjøre bil og sjekke damer.... Da blir det dårlig med søvn igjen!! Men sov når han sover, drit i å være selskapsdame for de som snekrer. De skjønner nok at du trenger søvn!! Kos deg så mye du kan!!
Nå da? Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Øhhh... nå blanda jeg sammen to her... Men poenget blir det samme... hi, hi...
MyskeMor Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2009 Har sovet et par timer nå mens klumpen sov, og livet ser litt lysere ut:) Men, herregud, blir skremt av meg sjøl noen ganger altså! Bra det er møblementet det går utover og ikke klumpen og gubben...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå