Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen innlegg her inne der folk skriver at Gabriel er et pinglenavn. Er det flere som synes dette? Jeg synes Gabriel er et tøft navn, men kjenner ingen som heter det. Er det et sånt navn som passer bra mens de er små, men som ikke passer så bra til en voksen gutt?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er pinglete og feminint. For det første på grunn av engelen Gabriel, men kjenner flere Gabriela/Gabrielle at jeg synes det høres ut som jentenavnet.

Skrevet

Jeg var ingen fan før for noen måneder siden. Da sier sambo at han kunne like navnet Gabriel. Jeg tenkte på det og synes i grunnen det er tøft. Jeg er ikke enig i at det er pingle navn men det er trendy og for meg i samme navnegruppe som mange av de poppisnavnene som jeg synes er pinglete. Eks. Nathaniel og Emilian. Det som jeg synes trekker navnet litt ned er at det minner litt om engelen gabriel. Jeg synes forresten det passer godt på en voksen mann. Se på alle de internasjonale fotballspillerene der ute som heter Gabriel. De er staute karer.

Skrevet

Heia Gabriel.. Synes det er mye mindre feminint enn flere andre guttenavn som tråler her inne på siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...