Lila-jenten Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Noen som har opplevd festeblødning, hvordan artet den seg og hvor lenge varte den? Håper på svar!
sunshine08 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Hadde festeblødning med nr 1, men husker ikke helt nøyaktig hvordan det var. Skulle gjerne visst d, for lurer veldig på om d er det jeg har nå eller om det er starten på mensen. MEN: Det jeg husker er at det var en svak menstruasjon med mer brunaktig utflod/blod. Tror det varte et par-tre dager. Den gangen visste jeg ikke om at det var noe som het det, så jeg var sikker på at jeg ikke var gravid den måneden, så ble veldig overrasket og glad da det viste seg at vi skulle ha barn! Håper du også får en positiv overraskelse. Er det noen der ute som kan svare enda mer konkret på hvor lenge og hvordan det arter seg, så gjør gjerne det:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har vært gravid totalt 5 ganger før og siste gang jeg ble gravid (mars/april -09) fikk jeg min aller første festeblødning. Jeg begynte å blø bittelitt på dag 23 i syklusen - trodde at mensen kom 1 uke for tidlig - men det var bare noen få dråper blod på papiret, mer rød/brunt - deretter ingenting mer. Testet positivt på graviditetstest dagen etter på dag 24 i syklusen =) Mistet dessverre i MA i uke 10 - det er nå 6,5 uke siden =( Lykke til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå