Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å klikke her jeg sitter...Klarer ikke å sove lenger på natten. Sliter med bekkenløsning, dogåing hver time, utrolig kynneraktivitet og et barn som sparker hele natten samt halsbrann. Er helt umulig å få sove og har ikke klart å sove mer en toppen en time i strekk de siste dagene.

Denne kvelden lå alt an til å bli en natt jeg skulle klare å sove. Jeg var veldig trett når jeg la meg, babyen var rolig inne i magen og jeg hadde ikke halsbrann. Så begynner jeg og min samboer å krangle om en filleting. Jeg ble så irritert at jeg selvfølgelig ikke klarte å sovne. Nå sover han mens jeg sitter her og er lys vaken, tissetrangen og halsbrannen har meldt sin ankomst og jeg er fly forbanna for enda en våkenatt!!!

Har en måned igjen til termin og vet sannelig ikke hvordan jeg skal holde ut denne måneden dersom det fortsetter slik som dette. Prøver å få sove litt på dagtid når vesla på 15 mnd. sover men det er lettere sagt enn gjort for da skal selvfølgelig alle naboene klippe plenen, vaske bilen eller nabobarna som har skoleferie skal selvfølgelig skrike og skråle på trampolinen og gjøre det umulig for meg å sove:-(

Som dere sikkert forstår så er jeg temmelig irritert akkurat nå....håper på en bedre dag i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste med søvnproblemer. Det er rett og slett drepen.. Jeg er plaga med rastløse ben og kanskje 2 av ukens 7 dager får jeg rundt 7 timers søvn (inkl 4-5 tissepauser). Resterende dagene er det rundt 4-5 timer og jeg tråkker rundt i timesvis på natta. Og er jeg så heldig å ikke ha rastløse ben en natt så har jeg rett og slett innsovningsproblemer fordi jeg forventer å ha søvnproblemer.. Blir snart sprø. Har holdt på sånn i 3-4 uker og 5 uker igjen.. Nattevåk blir barnemat etter dette..

Skrevet

hjelpe meg! Skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget selv :P

Kan ikke huske sist jeg sov mer enn en time sammenhengene.... Skikkelig slitsomt er det. Og det hjelper sikkert ikkje for deg når du har kranglet :( Så synd! 4 uker til, så er det over. Fattig trøst ;)

Skrevet

åh dette høres kjent ut... jeg sover også bare noen få timer ila uken. De fleste nettene sovner jeg rundt 05.00-06.00. Resten går jeg rundt pga rastløse ben...helt håpløst utslitt... akupunktur og osteopati hjelper noe...men dette kan jo ikke være bra for babyen heller...å være så sliten mener jeg.... har prøvd noe som heter Bio-søvn som fåes på helsekosten, iflg produsenten er dette trygt for gravide, men tør ikke ta så mye av det uansett....

Skrevet

Sover ikke heller så bra på natten fortiden :S og i natt ble jeg vekket av en pipiende hund som ville ut... mannen sover godt han og har nok helt rett ang nattevåk med babyen, han kommer ikke å våkne lett!!!

Skal prøve å legge meg igjen :) God natt og sov godt :)

Skrevet

Kjenner meg altfor godt igjen. Vet heller ikke hvordan jeg skal holde ut siste måneden nå, er så pisslei av å ikke få sove.

Skrevet

Takk Guuud for at det er flere av oss! Nå våknet jeg nettopp, etter å ha sovnet mellom 4 og halv 5 en gang - rastløse ben er et h... marerit, og det begynner å gå på psyken løs å ikke få sove før på morrakvisten! Så nå blir det å traske rundt i stua en stund igjen, for så og gjøre et tappert forsøk på å kanskje få sove en times tid til, før jeg våkner igjen.... Har litt under 4 uker igjen - og dette har pågått nå i en og en halv mnd.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...