mamsen til 3 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hei, Mannen min vil så gjerne ha Sofie som mllomnavn. Jeg er ikke så glag i det navnet, hva passer foran ? Noen forslag ?
(Oktober) Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Det aller meste passer til Sofie. Dropp Leah, Thea, Ida, Anne, Emma..Fine navn, men det er så vanlige kombinasjoner... Hvis du nevner noen av dine favorittnavn så er det meget sannsynlig at hvertfall ett passer sammen med Sofie, og da kan vi lettere komme med en mening:) Synes også det er finest med et 1.navn på ca. like mange bokstaver eller færre.. Noen forslag: Rakel Sofie Mille Sofie Ylva Sofie Alma Sofie Lena Sofie Kaja Sofie Vilde Sofie Thale Sofie Tora Sofie Sine Sofie Ina Sofie
Gumman :-) Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Som sagt over her, kan Sofie kombineres med mange navn, så er stor sjanse for at du kan finne noe du liker. Her er noen eksempler jeg kjenner til: - Anna Sofie - Tora Sofie - Ingrid Sofie - Lilly Sofie - Pia Sofie - Hanna Sofie - Malin Sofie - Elin Sofie - Maja Sofie - Emma Sofie - Tine Sofie - Oda Sofie - Ada Sofie
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 mari Sofie - kjenner to som heter det. Også syns jeg Amalie Sofie er fint.. men sofie ble nedstemt av sambo.. så ble bare amalie
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Ida Sofie, utrolig nydelig navn! =))
M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Alt passer foran Sofie:-) Hehe:-) Her er noen fine: Ella Sofie Selma Sofie Vilma Sofie Nora Sofie Live Sofie Lilly Sofie Lilja Sofie Jenny Sofie Frida Sofie Fanny Sofie Ada Sofie Anna Sofie Elsa Sofie Hanna Sofie Mathea Sofie
trebarnsmamma84 Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Frida Sofie Anne Sofie Mia Sofie Mina Sofie Mari Sofie Trude Sofie Ina Sofie Lise Sofie Lisa Sofie Linnea Sofie Eirin Sofie Julia Sofie Pia Sofie Annika Sofie Molly Sofie Clara Sofie Victoria Sofie Elisabeth Sofie Maria Sofie Marte Sofie India Sofie Martine Sofie Maiken Sofie Birte Sofie Elsa Sofie Monica Sofie Kaja Sofie Miranda Sofie Michelle Sofie Julie Sofie
mamma til Isak Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Ailen Sofie Anine Sofie Vårin Sofie Vår Sofie Lykke Sofie Aida Sofie Marese Sofie Marica Sofie Siren Sofie Iris Sofie Sina Sofie Telma Sofie Erika Sofie Maren Sofie Mikaela Sofie Mia Sofie
Mamman til Philip ;-) Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Nora Sofie er veldig fint syntes jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå