twinanne Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg lurer på om jeg blir gravid igjen, håper så inderlig at den lille gutten min slipper å bli enebarn, han er drøye 5 mnd nå. Når bli jeg eventuelt gravid og kan du se om det blir jente eller gutt? Regner med at det bare blir et barn til dersom jeg er så heldig å kunne bli gravid igjen. Det er iallefall det vi planlegger nå.
twinanne Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2009 Beklager mente å skrive Solrose, lei meg for skrive feilen :-(
solrose1 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 hei..joda skal se på deg jeg.. du blir gravid igjen om et års tid..ser graviditet i juli neste år.. da får dere ei lita jente... så mitt råd er kos dere veldig i ferien neste år..slapp av å nyt livet og hverandre.. klem,solrose1
twinanne Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2009 Tusen takk skal du ha, håper at du har rett da. Dette hadde jo vært fin aldersforskjell mellom storebror og eventelt nestemann. Selv om jeg er litt stressa pga alderen min og hadde håpet på 2 tette. Lillegutt nærmer seg 6 mnd her Klem Twinanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå