Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakker dere? Har helt glemt når jeg gjorde det sist... kjipt å stå der uten at den er klar.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, tror jeg skal gå å pakke den nå selv. Er i uke 38, og rakk ikke forhåndspakke selv forrige gang. Ingen suksess at sambo gjør det....

Skrevet

er 35+3 nå og har ikke pakket bagen ennå...har tenkt at det kunne være en ide å ha den ferdig om ikke så lenge sånn just in case, stoler ikke helt på at mannen min får med det jeg trenger...men akkurat nå er det ganske kaos her i flytting, så får vente litt til...må få vaske babyklærna først bla

Skrevet

Jeg hadde planer om å pakke den i uke 35, men det ble ikke gjort før i uke 37.... Den har ligget klar i bilen siden uke 38. I dag er jeg fullgåtte 40, men har fortsatt ikke hatt bruk for den, hehe...

Skrevet

Hm, jeg har to uker til termin og burde kanskje pakke snart? Jeg er så lite mentalt forberedt på fødsel at det føles bare rart...

Skrevet

Har 10 dager igjen til termin..Har ikke pakket den ennå..

Men skal pakke idag eller imorgen tenker jeg..

Skrevet

Hei jeg pakket alt for tidlig da! rundt uke 34 er i uke 36 nå. Men bedre sent enn å få mennene til å gjøre det:)

Skrevet

Er 9 dager over termin og har ikek pakket enda. Jeg burde nok gjort det, men jeg er så i stuss over hva jeg skal ha med meg.

Sist bodde jeg på pasienthotellet, denne gang skal jeg på vanlig barselsavd. Jeg husker bare at jeg ikke fikk bruk for 1/8 av det jeg hadde med sist og er helt i stuss på hvor jeg skal begynne pakkingen.

Tar gjerne i mot noen tips om hva en IKKE trenger å ha med seg...

Skrevet

Jeg er 36+3 og bagen til lillegutt er ferdig. Mens bagen til sambo og meg er påbegynt, men ikke fullført.. hehe..

Skrevet

Jeg har pakket delvis nå i uke 32. Grunnen er at jeg fødte i uke 33 sist, og det var et salig styr å få gubben til å ta med de riktige tingene.... Da hadde jeg jo ikke engang tenkt på å pakke bag :-)

Skrevet

pakket vell 2-3 uker før termin... men fødte 12 dager før termin...

men da riene begynte... og virkeligheten slo inn... følte jeg likevel for å pakke baggen omigjen...kanskje jeg hadde glemt noe?

så jeg pakket likegodt baggen på ny mellom riene...;-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...