Gå til innhold

Til dere som har hatt SA/MA

Anbefalte innlegg

Jeg har selv mistet 2 ganger før..Har en nydelig prinsesse på 10 mnd nå.

Ville bare fortelle dere noe...

Jeg var 7 uker på vei da jeg mistet første gang(3 uker tidligere sluttet jeg på p-piller). Mistet lille julaften 2007..Vet dere når jeg ble gravid igjen???

Etter det legen sa vart gullet vårt produsert 1.januar.2008...under 1 mnd etter jeg mistet.

Hvordan dette er mulig????

MAN ER SYKT FRUKTBAR rett etter man slutter å blø etter en MA/SA

Mange...omtrent alle som blir gravid for 1 gang mister den ene gangen...men det er fordi kroppen blir veldig rar å derfor kvitter seg med egget. Mange har tegn til å miste så tidlig som i uke 3..blødninger,spotting å rosa utflod.

Legen min sa at det var bare å komme i gang igjen med sex så fort man sluttet å blø...sjansen var svært stor for å bli gravid igjen rett etterpå.

Håper noen får noe ut av dette innlegget..Om ikke så beklager jeg for å ha brukt opp plass.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140374501-til-dere-som-har-hatt-sama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig nyhet. Og gratulerer som gravid.

Det tok dessverre 11 mnd før kroppen min ga meg menstruasjonen tilbake etter MA i uke 13, så det er sikkert litt individuelt når kroppen blir klar igjen. Men hørt leger si det samme som du nevner her, at etter en abort er det lettere å bli gravid igjen.

• 3 år senere...

Sånne flotte historier skulle jeg ønske det var flere av:) Mistet i slutten av juni selv og var rundt uke 5. Nå er jeg gravid igjen etter 2 pp etter SA. Livredd for at det skal gå som sist, men må si at siden jeg ikke har hatt spotting engang denne gangen og leser dette innlegget føler jeg meg veldig mye tryggere:)

Så at dette innlegget var gammelt, men regner ikke med at noen har noe imot at dette innlegget blir hentet litt fram igjen:)

Jeg har selv mistet 2 ganger før..Har en nydelig prinsesse på 10 mnd nå.Ville bare fortelle dere noe...Jeg var 7 uker på vei da jeg mistet første gang(3 uker tidligere sluttet jeg på p-piller). Mistet lille julaften 2007..Vet dere når jeg ble gravid igjen???Etter det legen sa vart gullet vårt produsert 1.januar.2008...under 1 mnd etter jeg mistet.Hvordan dette er mulig????MAN ER SYKT FRUKTBAR rett etter man slutter å blø etter en MA/SAMange...omtrent alle som blir gravid for 1 gang mister den ene gangen...men det er fordi kroppen blir veldig rar å derfor kvitter seg med egget. Mange har tegn til å miste så tidlig som i uke 3..blødninger,spotting å rosa utflod.Legen min sa at det var bare å komme i gang igjen med sex så fort man sluttet å blø...sjansen var svært stor for å bli gravid igjen rett etterpå.Håper noen får noe ut av dette innlegget..Om ikke så beklager jeg for å ha brukt opp plass.

Det du sier er at første gang en kvinne blir gravid så ender det med SA?? Det var vel litt usaklig eller?!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...