Gå til innhold

Hvilken emmaljunga?!?!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her må du nesten vurdere egne behov. For meg sto det mellom mondial duo eller city cross. Jeg valgte mondial. Hovedårsaken var at den har lufthjul samt bagen har bedre plass og virker mer solid/dyp. Jeg bor på landet og trenger hjul som tåler grus mm. Junior blir født i august og han er fortsatt liten på den kaldeste vinteren. Hadde ikke lyst til at han skulle vokse ut av bagen til city cross til jul/nyttår

Vi har sjekket begge vognene, da vi og vil ha en av de. Hadde hørt mange klage på at bagen var så liten på city cross, men i butikken der vi var, demonstrerte de at city cross ikke er særlig mindre. Den er ca like lang som duo edge men smalner litt inn ved fotenden. Dessuten er den mye lettere enn duo edge. Det betyr litt for oss, siden det er fortrinnsvis jeg som kommer til å bære vogna x antall ganger inn og ut da jeg skal ha største delen av permisjonen (city cross veier ca 12 kg mot 17 på duo edge). Tror vi lander på city cross med sportvognsunderstell og kjøper sportsvogndelen samtidig. Babyen blir født i februar, så når det blir for trangt med skinnpose oppi, er det allerede sommer og behov for mindre sengetøy. Til høsten kan en benytte sportsvogn-delen. Mor fortalte at de og hadde emmaljunga da jeg og søsknene mine var baby. Den var mørkebrun utenpå og knallgul inni, skikkelig retro. Skulle ønske den fantes enda hjemme, men tanten min lånte den og den endte opp som ola-bil til henne gutter desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...