septbaby09 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Ligger på sofaen og slapper av, så kjenner jeg plutselig en kald flekk, å ser at det er en stor våt ring på tskjorten rundt den ene puppen. Er dette sånn råmelk greier jeg har hørt om?? Er i uke 31... Håper ikke dette automatisk er noe som vil skje ofte fremover, betyr det at jeg må begynne med ammeinnlegg?? Og er dette et tegn på at jeg ihvertfall vil ha melk? og kan amme?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Dette er nok råmelk ja Jeg hadde det sånn i perioder. Husker ikke hvor tidlig jeg startet å lekke. Men brukte ikke ammeinnlegg da. På Rikshospitalet sa jordmor til meg at å lekke råmelk tidlig er bare positivt. Da er sjansen til at man får masse melk. Jeg fødte på onsdag og har MASSE melk!!!! Skikkelig melkespreng til tider og lillegutt er veldig flink til å spise Så håper dette blir det samme for deg Lykke til
septbaby09 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Ble bare litt paff he he, trodde ikke det ville skj meg, og alt blir liksom så veldig virkelig og nært, er første.) Gratulerer med gutten:) får gutt jeg også så satser på og ha masse mat til han
entil :) Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg begynte å lekke allerede i uke 18 under 1. svangerskap og måtte begynne med ammeinnlegg allerede da. Noe herk, men bedre enn å gå å være nervøs for plutselige lekasjer. Tror ikke jeg hadde mer melk enn gjennomsnittlig etter fødsel. Nå under 2. svangerskap har jeg ikke lekket noe, så det varierer tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå