Gå til innhold

Vi har bestemt oss for at vår sønn skal hete :

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamsi

Oliver !

Deilig å vite at vi alt har bestemt oss !!

Da blir familien`s navn slik. Tone(mamma) Thea(datter) Ola (far) Oliver(sønn)

Og barnefars far-slekt har O som første bokstav i mange generasjoner bakover !

Så det bare MÅ bli Oliver.

Hva synes dere om valget? =)

Fortsetter under...

Gjest lillemamsi

her omkring er det ikke mange som heter det. Har jobbet i barnehage og jobber nå på barneskole og har ikke hørt om noen som heter det. Vi vet om en som heter det, det er det eneste. Mulig det er mer vanlig i byer kanskje?

Storesøster heter Thea, vet heller ikke om mange som heter det:)

Det synes jeg er et kjempeflott navn, min gutt heter også det :)

Ser det er mange som sier det er "oppbrukt" osv, men jeg kjenner faktisk ingen som heter det. Kan være jeg hører noen rope det navnet i byen fks, men jeg har ikke inntrykk av at det er så forferdelig mange som heter det :) Godt valg ;)

Søstrene heter : Nora Emilie, Marlene og Mina Marie, og sannelig synes jeg ikke Thea passes utmerket godt i den flokken, om det er en jente vi bærer på :)

Selv er jeg helt likegyldig om hva som er populært og ikke, men vi tar det navnet som vi liker, også angrer vi ikke senere på det ;)

Annonse

Kjenner 5 smågutter som heter Oliver, så er litt lei navnet, veldig poppis. Dessuten er det så mange måter å uttale det på, som Oliiiiver (lang i), Olliver, Ålliver og Ollivår. Ikke et navn jeg hadde valgt selv med andre ord, men absolutt ikke et navn det er noe galt med egentlig, helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...