Gå til innhold

Solrose... Her kommer ditt tarot legg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikke om du har sett at jeg har svart deg..Hvis ikke kommer svaret her..

Ser ut som du blir fridd til...Går dere i bryllups tanker??? Tror du ønsker deg en guttebaby ganske mye (eller kanskje det er din kjære)En av dere ihvertfall er det som ønsker seg en gutt veldig høyt...

Ser desverre ikke gravidtet på deg akkuart nå..Men at du får gode nyheter snart,det kan være en etterlengdte tlf samtale,penger,ferie-penger-lønnforhøyelse,eller tilbud om ny jobb..Hierofanten står for alle behov for å tilpasse seg til en bestemt kultur og verdier, men også plikt til å gjøre det. Det kan bære alle lærere i våre liv og det sosiale presset som oppstår når vi går. Hierofanten står for moralitet i en gruppe eller nasjon, standarder og behov for å kjenne sin egen plass i den sosiale orden, enten vi liker det eller ikke. Hierofanten er derfor av sosial makt som kommer fra grupper og sosiale standarder som vi tilhører.

Når Hierofanten slå opp, vente en leksjon som kommer fra det sosiale miljøet, eller hvorfor ikke et sosialt press for å oppføre deg på en viss måte, selv om du tror det er orättvisst eller irritasjonsmoment.

Hierofanten står for narrens eller et lite barns møte med skolen.

Generelt betydning - Hierofanten betyr barmhjertighet, godhet, og inspirasjon. Han er mannen som kan gi deg råd og støtte. Kortet kan også være organisert for moral og religion, en lærer og / eller en leksjon.

Jobb - Å jobbe, du vil få vite at du har gjort galt. Du vil forelesning og lærer deg hvordan du bør oppføre deg i fremtiden.

Kjærlighet - Jeg kärlekslivet det kan være spørsmål om ukonvensjonelle elsker saker, men noen tolker dette kortet også som et ekteskap eller bryllup.

Finans - Du må gjøre alt rett når det gjelder din økonomi. Kortet er en advarsel om at du kan gjøre noe som strider mot offentlig moral

..Lykke til

Spå gjerne meg.

Jeg er født 17.10.79..

han er født 02.06.62

Ser du noe sp der?Vil gjerne vite alt du får opp--Tenkte da på kjærlighet og framtid..Penger osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

tusen takk for at du så på meg..

ja stemmer at jeg ønsker meg en sønn veldig..men ønsker meg en datter også altså..

giftemål..vel..ønsker veldig å gifte meg..men sambo er veeeeeeeeeldig treg der..håper han frir snart..

joda skal se på deg jeg...

men først må jeg fortelle hvordan ..jeg spår/ser i kort..ikke tarot..men vanlige kort...og så har jeg en følelse av at ting skjer..er ikke synsk..men morfaren min var synsk..mulig jeg har arvet litt av hans evner..for endel av det jeg har spåd har skjed..ikke alt men noe..

ok..skal se på deg nå..

jeg kan ikke se noe graviditet på deg ennå...mmm..kan gå et års tid før du blir gravid..men da får du tvillinger..eller to tette..gutter..

ser at det går bra økonomisk...muligens en gevinst på vei...

kjærlighet...det går veldig bra med kjærligheten..dere er veldig glade i hverandre..ser ekteskap..om dere ikke er gift så blir det bryllup innen kort tid..eller kan også være at dere skal i bryllup snart...kan det stemme?

lykke til,klem,solrose..

Skrevet

Hei,og takk for at du spådd meg..

Jeg har 3 barn fra før,og vi ønsker ikke flere barn..(kan heller ikke få flere)Hm,det var rart at du fikk opp den følelsen...Hm....

Vi skal ikke i bryllup nei,kjenner ingen som ska gifte seg..Synd,for jeg elsker bryllupper..

Vi ska heller ikke gifte oss,på minst 4-5 år...Eller noe slikt....

Ha en fin kveld..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...