kaos83 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 hei, du trodde jeg var gravid... men tror du det fortsatt? jeg har jo ikke fått mensen igjen etter fødsel for snart 6 mnd siden... så vet ikke når IKM er men ingen positiv test. Eller det vil si jeg testet positivt for halv annen uke siden på easycup men siden har det vært negativt, men har ikke hatt blødning, er litt forvirret hehe:) klem 011083... Kan godt prøve å se igjen om du vil:)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Lenge siden jeg har spådd deg???(spår så mange,at det er vansklig å hold all navna,hehe..) Kan godt ta en titt....Men er ikke sikkert jeg rekker det ikveld.,Har mange j må ta ikveld sjø.. Ja,spå meg gjerne... 17.10.79... Ser du noe sp???Jeg vil vite alt.... Tusen takk..
kaos83 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 hei:) kan ikke du spørre noe konkret. føler ikke noe spesielt på deg. ...Men føler du vil møte en person snart.. vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette, men får opp et bilde av en mannsikkelse i kappe ved siden av deg.... en som kommer med nyheter kanskje. Sier dette deg noe? Jeg er fortsatt på utviklingstadiet men må bare spørre deg:)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Når får jeg mitt eget hus??Kommer j noen ganger tilfå det,evt når..??Penger /okonomi framover.. Mann av tarotkorta har kapper,kongene har det,hermitten har der..(sikkert han du mener??)Kommer vel ann på hva slags kortstok mann har sikkert..Kommer også ann på hvis du fikk den følesene av korta ,eller lell liksom...
kaos83 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 jeg bruker ikke tarot nå. ... var det som var så merkelig. det var bare et bilde som kom opp i hodet mitt... jaja kan hende jeg fabler da. men skulle likt å funnet ut hva han her stod for... Jeg føler økonomien er litt stram og vil fortsette å være det litt til. tror det vil skje en bedring om ca 5-6 mnd og da er det muligheter for huskjøp også. Men det kommer litt an på hva dere slev vil.. og så tror jeg dere bruker en del tid på å finne det rette.... bare ikke vent for lenge, jeg lurer på det samme som deg pluss graviditet om du får tid å se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå