Gå til innhold

hvorfor blir jeg ikke gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente fra før på 3, så vet jo at vi kan. Både jeg og mannen har sjekket oss, og har vært på sykehuset og tatt blodprøver som viser at jeg har eggløsning. Hvorfor blir jeg da ikke gravid?? Kjenner jeg begynner å bli sliten og lei meg etter 17mnd med prøving nå:( Noen tips til hva jeg kan gjøre???

Huff dette tar på.....

klem fra en som er litt fortvilet nå...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til problemet ditt. Vi prøvde i 2,5 år før spiren satt. Hadde 2 AIH og 2 IVF underveis, men funket ikke på noen av forsøkene. Var ufrivillig barnløs og ingenting galt med noen av oss.

Men plutselig i måneden mellom negativt IVF og i påvente av fryseforsøk satt den lille :) Burde kanskje ikke si det, men tok pergo den måneden og det klaffet gitt :)

Så nå sitter jeg her med verdens skjønneste gutt i armene!!!

Har du prøvd pergo? Min gyn mente i alle fall at selv om jeg hadde fått påvist at jeg faktisk har eggløsning, så kunne pergo hjelpe på kvaliteten på eggene.

Ta en prat med legen din. Og husk: det er absolutt ingen nederlag å søke hjelp til å bli gravid! Det er like mye stress å gå måned etter måned og ikke bli det! Kanskje AIH (inseminasjon) kunne hjelpe dere? Med litt medisiner til å time eggløsning gjør susen for mange! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...