Gå til innhold

Natusan Baby Bedtime Bath

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke denne såpen i badevannet til min 6 uker gamle sønn?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bruker både den og bade olje vi. bruker som regel og vaske pjokken med bedtime bath...

Skrevet

ikke bruk såpe... bruk heller litt babyolje. Såpe tørker ut huden. Styr unna natusan sine produkter, de er fulle av sykdomsfremkallende stoffer...

Babyline du får kjøpt på apoteket er et bedre alternativ. Uten parfyme, parabener og er allergivennlige.

Gjest Tale30
Skrevet

Er det den lilla flasken? Den som lukter sterkt aromaterapi?

Jeg brukte den, og jenta fikk masse utslett. Nå har hun sensitiv hud med atopisk eksem da, men det viser likevel at den ikke er så mild og fin som de skal ha det til..

Skrevet

Natursan bed timne er nesten det eneste natursanproduktet minsten her ikke får utslett av.

Annonse

Skrevet

Takk for svar! Jeg tar sjangsen på å prøve den da :) Syns den lukta godt da jeg fant den i butikken, men da jeg kom hjem begynte jeg å tenke på om den kanskje var for sterk for den sensitive babyhuden. Men jeg prøver,så får jeg heller kutte ut hvis han skulle reagere på den.

HI

Skrevet

Den er ikke så aller verst, men det anbefales hverken såpe eller parfymerte produkter til baby.

Skrevet

Jenta mi fikk atopisk eksem så det sang etter vi brukte den...

Babyen din lukter kjempegodt som den gjør, ikke bad i de greiene der.. Jeg hadde ikke vasket min egen hud med det en gang, så sterk som den er! Jeg prøvde, fikk ekstremt tørr hud av den. Bruker ikke Natusan overhodet, bruker nå Dr. Greve babyserie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...